zeer tevreden

Goede prijzen tov concurrentie. Snelle levering

Heel simpel juiste producten snel geleverd.

Super snelle levering en uitstekende afhandeling

Het product werd uitstekend verpakt en volgens afspraak de volgende dag geleverd. Tussentijds word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelproces.

Veel producten, snelle levering en prima service

Supersnel geleverde producten. Ze hebben zeer ruime keuze. Er was een foutje gemaakt bij het pakken en de volgende dag was het al weer opgelost, top!

Kan niet beter!!!

Nette afhandeling en snelle levering ondanks Corona!! TOP

Tot nu toe steeds op tijd.

Paar keer besteld bij Accense en levering altijd op de aangegeven dag.

Perfecte levering van perfecte producten

Op vrijdag de producten besteld en zaterdag in huis. Kan niet sneller. En de producten die we besteld hebben voldoen voor 100 % aan de verwachtingen, evenals de kwaliteit/prijs verhouding. KLASSE!!

Prima service en ook snel.

Snel en niet duur

Uit het zeer ruime assortiment heb ik producten besteld die elders niet geleverd kon worden, of duurder waren. Snelle levering.

Goede ervaringen met Accense en ik krijg precies datgene wat ik bestel, uitstekende service en snelle levering.

Was afgeleverd bij receptie van achterliggend kampeerterrein, zonder melding

Pakje opgehaald

Prettige website, veel keus en snel geleverd !

Dank zij de ruime keus aan producten , supplementen lukt het meestal gelijk om het gewenste product te bestellen.

Teveel verpakking

1 kleine tube creme besteld. Kwam in een mega doos. Wat een verspilling en zo slecht voor het milieu. Had makkelijk in een bubbeltjes envelop door de brievenbus gepast. Ik bestel zo min mogelijk via internet omdat al die verpakkingen we niet moeten willen. De creme kon ik hier bij de plaatselijke apo/ drogist helaas niet krijgen, vandaar dat ik het wel via internet moest.

Keurig eisenlijstje geleverd

Perfecte service

Producten keurig en snel geleverd

snel

Super snelle verzending, product voldoet aan de verwachtingen.

geen bestelbevestiging ontvangen

De levering was top (2 dagen) De prijs concurrerend. Jammer dat ik geen bestelbevestiging heb ontvangen. Ik vond het even spannend of alles wel goed was gegaan.

Supersnelle levering en veel keus

Supersnelle levering en veel keuze voor voordeligste prijs

Prima winkel

Zij doen het zoals het hoort. Goede prijs. Snelle levering en goede info.

Snel en accuraat

snelle levering en ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang

very good service!

fast delivery! I could find all Dr Clark product for fair price!!

Aanbevelen?

Alles prima geregeld

snelle en correcte levering

Prijsstelling in vergelijking met andere bedrijven alleszins redelijk

Snelle levering!

Zie boven