snelle levering en goede service

Prima bedrijf en snelle levering.

Overzichtelijke site. Ondanks de drukte via internet toch snelle en correcte levering.

Snelle levering en goede prijsstelling

Snelle levering en prettige persoonlijke service met name als er iets achteraf nog geregeld dient te worden

Snelle levering en goede artikelen.

Prima houden zo!

Makkelijke website en snelle verzending

Super snel, fijn en de beste prijs

Hele fijne en snelle levering. De beste prijs.

Het is me goed bevallen bij jullie te bestellen. Snelle en goede levering.

De artikelen die leverbaar waren werden snel verstuurd. Iets lastiger vind ik de site waarbij je pas bij aanklikken kunt zien of een product leverbaar is. Dat is lastig en kost veel tijd. Het lijkt of elk mogelijk artikel op de site staat maar het meeste is niet leverbaar. Ik raad Accense toch aan omdat er artikelen te koop zijn die je niet overal kunt vinden.

Snelle service en fijne producten

Producten waren snel geleverd en naar wens!

Debielen

2e handse schaar ontvangen als nieuw, bellen met de klantenservice kreeg ik het antwoord dat is niet onze schuld alles wat wij bestellen word direct geleverd door de leverancier. alle koffie en rijst wat ik bestelde wat in zakken zat werd gebruikt om de glazen producten te beschermen en dat werkt natuurlijk niet en is er in gepropt alsof het verpakkingsmaterilalen waren .en de prijs van alle producten zijn ruim duurder dan de conqurentie

Very smooth experience

I've had no issues with the order or delivery of my purchase. The fact the company offers a discount in the shipping cost depending on the quantity of goods ordered is a smart incentive. Also the company offers a large number of payment method which is a benefit. The package was eco friendly without any unnecessary plastic. I would purchase with them again.

Bestelling volgende dag al in huis

Zeer vlotte en nette levering

Ondanks de coronacrisis toch binnen 24 uur geleverd en producten zijn keurig verpakt.

allemaal goed

Levering snel. juiste medicijnen, goede prijs

Alles was prima geregeld

Kan accenten aanbevelen

Goede prijs tegen goed kwaliteit

Top Qualität, Guter Service, Gute Kommunikation!!!

Alles gut, immer wieder!!!

snelle levering, accurate afhandeling

Medicijnkastje bijna leeg dan surf ik snel naar Accense,nl

Bestel al heel lang veel van mijn gezondheidsproducten bij Accense. Ik kijk in mijn bestelhistorie en kan zo niet alleen snel bijbestellen maar zie ook dingen in mijn lijst waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Ben erg tevreden over de afhandeling, de bezorging en de betalingsmogelijkheden. Beveel Accense regelmatig aan als vrienden of kennissen mij vragen waar ik bepaalde producten gekocht heb.

zeer snelle levering!

Zeer snelle levering.

top

goede omega 3

Top ervaring

Snelle levering Goed verpakt (ik kocht een product in een glazen fles) Informatie voorziening prima

Goede prijs en snelle levering.

Het product wat ik zocht was het goedkoopste op deze site. Ook de levering was zeer vlot.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB