Sneller levering

Van bestellen tot leveren prima proces!

Snelle levering. Goede prijs

Snelle levering. Goede prijs

Goedkoper dan in de winkel en snelle service, top.

Snel en duidelijk

Zeker een aanbeveling waard

Perfect en snel geregeld

Perfect en snel geregeld

Prima prijzen en snelle service

De prijzen zijn prima. Bovendien, heb ik twee keer op een vrijdagavond besteld. Beide keren kreeg ik die bestelling op zaterdagmiddag binnen.

Ik heb in de middag besteld en de volgende dag in huis. En dat tijdens t Coronavirus. Super

zoals altijd ook nu supersnelle levering

Slecht

Ik heb geen bestelling ontvangen

Prima Service

Zelfs nu in de Corona-tijd binnen 2 dagen in huis!

Onverwacht positief

Tijdens transport mijn bestelde artikel stuk geraakt, alleen een paar foto's gestuurd en de dag erop heb ik het opnieuw mogen ontvangen. Fijn dat een winkel zo snel reageert!

Prima en snel

Altijd tevreden

Dikke prima

Goed assortiment, voordelig geprijsd en ook tijdens coronatijd snel in huis.

Super goede snelle service

Super goede service en snelle levering

Prima online shop

Prima prijs/kwaliteit verhouding i.c. de supplementen die ik nodig heb. Accense is met het meeste net iets voordeliger. Verder leveren ze erg snel. Volgende dag al in huis!

Goed ervaring

Ik vind het een goede service. Bestelling was binnen 3 dagen bezorgd ondanks dat het ontzettend druk is met het bezorgwn diensten.

Kan niet beter!

Fijn assortiment, keurig, goede verzending. Top

Productomschrijving op de website klopt niet

Via google op de website van Accence terecht gekomen, omdat ik op zoek was naar een getinte zonnebrandcreme. In de productomschrijving van het product wat ik gekocht heb staat dat de zonnenbrandcreme getint is. Helaas blijkt deze omschrijving niet bij dit product te horen. Door de verkeerde omschrijving op de website heb ik nu een niet getinte zonnebrandcreme. :( De klantenservice toont weinig behulpzaamheid en meldt dat ik zelf maar even contact op moet nemen met de leverancier.. Ehh? Ik koop dit product toch bij Accense?? Eens maar nooit meer dus!

Top!!!!

Super snelle levering

Betere prijs en snelle levering!

Dit was mijn eerste keer, dus “veel” ervaring heb ik nog niet! Maar dat kan nog komen!

Zeer vlugge afhandeling, bijzonder in deze tijd, keurig verpakt, goede producten!

Prima levering.

Snelle levering.

Goede assortiment en snelle levering

Genoeg keuze en prima afhandeling

goed verloop van bestellen t/m betalen en afleveren

sorry, geen tijd meer

11 Hesselinks Es