Snelle discrete levering

Snelle discrete levering

Snelle levering en fijne service!

Producten waren voorradig en de levering was vlot.

Goedkoop en snel bezorgd

Helemaal goed.

Voor het eerst via Accense besteld. Prima service, ondanks het Corona virus, een snelle levering. En een mooie prijs voor het bestelde product!

lekker snel en netjes verpakt.

lekker snel en keurig verpakt.

Snel en keurig geholpen.

Ontzettend snel goede service

Snelle maar dure bezorging

Voor een klein pakje 3,95 euro bezorgkosten vind ik erg hoog volgens mij kan het zo in de buiten brievenbus.

makkelijk bestellen en snelle levering. zeer tevreden.

1e bestelling en direct slechte ervaring

Vrijdagmiddag besteld. Zaterdag niets geleverd. Stond nog op in behandeling. Mail gestuurd dat indien maandag niet geleverd zou zijn order annuleren. Zaterdagmiddag werd ik gebeld day toeleveringsbedrijf zowel vrijdag als zaterdag mijn order over het hoofd had gezien. Levering maandag onzeker. Kon geld terugkrijgen. Dit afgesproken. Zelfde order besteld bij concurrent en was maandag in huis. Geld is dinsdag teruggestort.

Snel en keurig geleverd

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, goede prijs.

Het was even afwachten, het was mijn eerste bestelling bij Accense. Maar dik in orde. Het zal niet mijn laatste bestelling zijn.

Top, snel in huis netjes verpakt en goedkoop

Zoals boven genoemd

Heel erg goed

Altijd snel en goedkoop

Goede en snelle levering.

scherp geprijsd en snel verzonden

Ik heb snel gevonden wat ik nodig had. Dit was goed geprijsd en ik kreeg het ook snel binnen.

Prima producten voor scherpe prijzen. Snel geleverd.

Ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd.

Aanbevolen!

De voorraadinformatie op de site was up to date (dat is niet overal het geval), bestelde artikelen had ik de volgende dag in huis. Zoeken kost wat tijd, omdat de producten per merk vaak door elkaar staan, maar met de uitgebreide zoekfunctie lukt het wel.

Zeer positief.

Zeer snelle levering

Zeer positieve ervaring.

Correct en snel

Kan niet beter...

Geen orderbevestiging product wel ok en op tijd geleverd

Mijn score is beïnvloed doordat bij afronding van het bestelproces geen orderbevestiging wordt gestuurd. Je krijgt dan direct het idee: ‘ben ik erin getrapt.’ Maar de volgende dag of die erna krijg je wel van Post.nl een berichtje dat je bestelling door hen is ontvangen. Accense zorg voor een totaal bestel proces en mijn score was dan op 5 sterren uitgekomen. Ik kan je met dit gebrek in het bestel proces ook niet echt aanbevelen.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB