Goede en snelle service en een goede prijs. Zelfs in corona tijd

Voordelige prijs volgende dag al ontvangen

Een poosje geleden uitstekend advies gekregen en sindsdien bestel ik de capsules die ik graag wil hebben, bij deze webshop. Eenmaal mijn vertrouwen gewonnen, dan ben ik ‘honkvast’ :)

Fijne webwinkel, snel geleverd, goede communicatie

Wij hebben goede ervaringen met deze webwinkel. Duidelijk weergegeven en goede communicatie. Ook de levering was zeer snel.

Sorry maar de klantenservice is niet voor helpen klanten

Ik weet zeker dat ik melatonine had besteld ik kon ook verschillende kopen de volgende dag kreeg ik mijn order binnen stond op het factuur en in de doos biotine ik ken het niet eens bel ik om om te vragen hoe dat zit want op de site waren alle melatonine producten niet meer te zien . Mocht het niet van de voedsel en waren wet . Hun waren hard en kort ik had het verkeerde besteld en ik moest het dan maar op eigen kosten terug sturen ze gaven mij niet eens andwoord op wat ik dan wel gekocht had . Ik de levaracier bellen die waren echt geweldig aan de telefoon lief en behulpzaam . Voortaan bestel ik bij fit schape. 1 euro duurder maar zeker behulpzaam en vriendelijk . Die biotine maak ik dan maar op maar 17 euro weggegooid .

Uitsteken afgehandeld

Ondanks de coronakrusis een vlotte afhandeling van de supplementen en een lage prijs.

Volgende dag al geleverd en dat in deze corona tijd.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Uitstekende service en een makkelijke website

Goed, volgende keer bestel ik weer hier.

De bestelling was snel bij ons

Snelle afhandeling

Zelfs tijdens Corona al heel snel geleverd, ik ben al van half maart aan het wachten op supplementen van concurrent , 🤪 dat gebeurt nie tmeer

Snel en duidelijk

Het bestelde artikel werd vlot geleverd. Alles helder en duidelijk. Ook de werking met de bonuspunten is leuk. Deze kunnen worden ingezet voor lagere verzendkosten.

Snelle service.

Ik had een dubbele betaling gedaan omdat ik een foutmelding kreeg. Hierover gebeld en de volgende dag was het geld teruggestort en kreeg ik mijn bestelling binnen. Top geregeld!

Makkelijk menu om te zoeken en bestellen en snel geleverd in goede verpakking. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Attente en korreltje afhandeling

Dit was mijn tweede ervaring

Prima service!

Binnen 1 dag besteld en binnengekomen!

Snel geleverd,prima prijs en goed verpakt!

Ondanks de corona heisa,en het feit dat andere webshops deze artikelen niet op voorraad hadden,had ik mijn artikelen ( Kernel Multicheck Plus meter + diverse strips) de volgende dag al in huis,en voor een uitstekende prijs! Hartelijk dank;ik ga hier vaker bestellen!

Goede kwaliteit en snelle bezorging

prima en snelle levering

Super snelle levering Top!!

Makkelijke site Snelle levering

Snelle bezorging

Snelle bezorging, 2 producten besteld en kreeg er maar 1 binnen. Meteen opgebeld om dit te melden en ontving de volgende dag meteen het andere product.

Snelle levering, redelijke prijs

Volgende dag al geleverd, producten worden tegen redelijke prijs aangeboden. Het enige ik miste was een vriendelijk briefje of iets dergelijks om het cadeautjesgevoel te versterken.

Snelle service en mooie prijzen.

Uitstekende, snelle service, uitgebreid assortiment voor mooie prijzen.

netjes snel en attent

de accuratesse en de snelheid was prima

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB