Top aanbiedingen!

Accense is de best geprijsde webwinkel. Daarbij heb ik nog niet 1 keer gehad dat het bestelde later kwam dan afgesproken.

Totaal tevreden

Alles werd netjes geregeld, snelle bezorging.Prijs product met hoge korting altijd prettig.Product precies zo als vermeld. Makkelijke pagina erg overzichtelijk.Aan te bevelen.

Zeer Goed

Goede Prijs en snelle levering

Onbekend maakt niet onbemind

Nieuwe ervaring. Alles klopte. Overzichtelijke site. Goede en snelle afwikkeling en terugkoppeling. Punkte levering. En als bonus: zeer aantrekkelijke prijzen. Wat wil een mens nog meer verlangen.

Betrouwbaar en goedkoop!

Snelle en correcte levering. Absolute aanrader.

De bestelling wordt snel afgehandeld en is meestal in voorraad

Ik heb goed ervaringen met Accense. Al jaren.

Goede communicatie en zeer snelle levering

Goede communicatie en zeer snelle levering . Scherpe aanbieding

snelle verzending

zeer tevreden met de snelle verzending en over de bestelde producten

Goed en snelle levering

Mijn bestelling snel en correct geleverd

Dit is een prima webshop. Veel keus, voordelige prijzen. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd

Accense doet wat het beloofd.

De prijs van het artikel, dat ik bij Accense koop is scherp. Scheelt me euro's. Levering is stipt de volgende werkdag. Die ene keer dat het niet de volgende werkdag was geleverd, lag aan de drukte bij Post.nl

Breed assortiment en snel geleverd.

Om het plaatje compleet te maken graag verpakken met papier ipv plastic.

Sneller dan het geluid

Besteld en de andere dag al bezorgd. Super gewoonweg

zelfs als je 's avonds besteld, dan volgt de levering de volgende dag.

Snelle levering, geen vertraging of bestellingen die kwijt zijn. Regelmatig mooie aanbiedingen, die goedkoper zijn dan in de plaatselijke drogisterij.

Perfect service.

Zeer snel en goed verpakt in huis. Voor een goedkope prijs!

Zoals het hoort: gewoon goed.

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Snel geleverd. Niets op aan te merken.

Accense levert kwaliteitsproducten snel, voor lage prijzen en netjes verpakt.

Prettig shoppen bij Accense! In vergelijking met andere webshops zijn de prijzen laag en ging de verwerking van mijn bestelling zeer vlot, waardoor ook de bezorging conform aankondiging op de site kon plaatsvinden. Complimenten! Ik kom hier zeker terug!

Levering snel en makkelijk

Ik makkelijk bestellen en dat werd snel geleverd. Jammer alleen dat er bezorgtoeslag was die niet weggaat bij een bepaald bedrag.

Snelle service, snelle bezorging

Prima, volgens verwachting

snelle bezorging

goede prijs en snelle bezorging

Prima en op tijd

Product was goedkoper dan elders, prima verzending en levering.

In een woord geweldig

Snel geleverd, makkelijk te bestellen. Super

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh