Grote keuze tegen aantrekkelijke prijzen

Grote keuze tegen aantrekkelijke prijzen en zoals beloofd snel geleverd

Snelle afhandeling en verzending

Top Makkelijk bestellen en zeer snelle verzending , een aanrader

vlotte afhandeling

kan niet lezen wat ik hier moet invullen ( hierboven gegokt wat ik moest invullen

Super en snelle levering

Goede service en aan te bevelen

De service is goed, snelle verzending en het pakket werd goed ontvangen. Al met al een aanrader bij deze winkel te bestellen.

Dit was mijn eerste bestelling en die is geheel naar tevredenheid verlopen. Zeer snelle levering.

Zoals altijd voortreffelijk.

Niets op aan te merken. Prima prijzen, ruim assortiment en duidelijke website. Ruime betaal- en aflever mogelijkheden.

Prima ervaring!

Indien het artikel wat je besteld op voorraad is dan wordt het de volgende dag geleverd. Van de bestelling en betaling word je keurig per e-mail geïnformeerd!

Super fijne site

De site is duidelijk, prijzen zijn duidelijk en ook het spaarsysteem. De producten zijn goed verpakt en snel geleverd

Zeer goed !

Fijn bedrijf

Goede prijzen. Vandaag besteld, de volgend dag al in huis. Heel fijn!

Besteld en vanaf moment betaling duidelijke beschrijving hoe en wat verder met mijn pakket.

Prima. Zeer snelle levering. Keurig afgehandeld. Is zonder meer aan te bevelen.

Vlot en volledig

Kun je op rekenen, de ene dag bestellen, komt de volgende dag aan

Snel en goede kwaliteit

gesteriliseerd water gekocht. Was de volgende dag bij mij thuis.

Het artikel wat ik hier regelmatig koop is een stuk goedkoper dan in de winkel.

Snelle goede levering en goede producten

Snelle goede levering, goede producten

Ongekend snelle levering

Had 's avonds best laat besteld en de volgende dag om 10.00 had ik mijn spullen al.

Groot assortiment en snelle levering

Ik bestel altijd bij Accense, omdat het assortiment heel uitgebreid is. Ook vind ik het fijn dat ik er op kan vertrouwen dat de artikelen de volgende dag geleverd worden. Ik ben zeer tevreden over Accense.

Snel en goed winkelen bij Accense.

Ben vooral blij met de winkelhistorie zodat ik snel mijn favoriete producten kan terugvinden en bij bestellen. De bestelling wordt snel en netjes bezorgd. Geen minpunten wat mij betreft.

Snelle levering van bestelling

Bestelling op zondag verzonden en maandag met post.nl ontvangen

Supersnelle levering!

Prima pijzen, groot assortiment en de levering was extreem snel. Op zondagmiddag besteld, verwachte het dinsdag, maar maandag was het er al!

snelle service

Altijd snelle service en de producten zijn goed,zeker voor de prijs!!

zoals altijd snelle en correcte levering

Snel en betrouwbaar

Prima bedrijf