een prima organisatie

Ik bestel en bel als ik een vraag heb en daar wordt goed op gereageerd.

Snel

Had de beste en scherpste aanbieding

Stipt, goedkoper dan anderen, correct

Ik ben uiterst tevreden

MAKKELIJK TE BESTELLEN EN VLOT GELEVERD

Zoals gewoonlijk werd het door mij bestelde produkt snel geleverd. Het bestellen is een fluitje van een cent.

Zondagavond 21.00 besteld, maandag 13.30 in huis.

Makkelijk en super snel

Kwaliteit

Snel en voordelig

Binnen een paar dagen was het bestelde artikel ontvangen.

Vroeger was het beter

Heb altijd prima ervaringen met Accense gehad. Maar het wordt er niet beter op. Want ze zijn lang niet altijd meer de goedkoopste. Ook het assortiment wordt er niet beter op. Zo is de homeopathie is er al een tijdje uit. En ook merken als Bonusan zijn uit het assortiment. Voor mij betekent dit dat ik moet uitwijken naar andere websites. Vaak scheelt met dat ook nog een boel geld. Zeker als ik bij Body & Fit bestel met een kortingscoupon. Maar al met al blijf ik wel bestellen bij Accense, omdat ze 9 van de 10 keer op snel en op tijd leveren. Maar als dat ook niet meer het geval is, dan stop ik ermee.

Ik bestel altijd vitamine bij Accense en krijg het prompt de volgende dag al binnen.

Betrouwbaar

Doet wat ze beloofd

Makkelijk besteld

Makkelijk besteld door middel van bestelhistorie volgende dag op de beloofde tijd geleverd

Snel, gemakkelijk en goed.

Deze webshop kende ik nog niet, maar mijn 1e bestelling verliep super snel, gamekkelijk en goed. En ook nog de beste prijs ivm met andere webshops.

Snel en scherpe prijs.

Zoals boven, snelle levering en scherpe prijs.

Goedkope producten.

Veel keus en leuke kortingen.

Snelle levering,prima prijzen

Snelle levering.

Perfecte spullen en de volgende dag geleverd.

Een geweldige samenwerking

Een geweldige samenwerking

Nette levering, alleen een dag later..

Goede afhandeling

Betrouwbaar en snel

Ik bestel hier altijd mijn homeopathische middelen.

alles liep vlot van aankoop tot levering

Altijd zeer correct en op tijd

Vandaag besteld, morgen in huis. Shop is zeker een aanrader!

Zeer snelle levering

Ik ben helemaal tevreden met de duidelijk site , het product en de snelle levering!

Snel

Altijd een snelle levering en goede communicatie. De producten zijn altijd naar wens!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB