Binnen een dag geleverd

Eenvoudige bestelling en nette aflevering. Aanrader.

Altijd snel geleverd

Mijn favoriete product blijft het laagst geprijsd tov concurrenten en het is altijd snel geleverd.

Duidelijke site zeer snelle levering

Geweldig, super snel geleverd! Bedankt

Overzichtelijke Website met veel keuze.

geleverd vlgs afspraak

goede aankoop prijs verhouding

Ben zeer tevreden over Accense .

Accense heeft tenminste mijn thee die ik nergens anders kan vinden.

Goede prijs en snel bezorgd

Besteld tegen een goede prijs en de volgende dag bezorgd.

Product in de aanbieding niet leverbaar.

Bericht ontvangen dat product weer leverbaar was. Daarna bericht dat alternatief geleverd kon worden.

Snelle bezorging

Zeer tevreden.

Elke bestelling die ik doe, worden de artikelen of producten goed verpakt netjes verzonden en afgeleverd.

Een product wat ook echt werkt.

Ik kon het even niet vinden in de winkel en bij Accence kocht ik er meteen gewoon 10 stuks.

Prima webshop

Grote keus, acceptabele prijzen, snelle bezorging, veel betaalkeuzes.

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Mooie site en duidelijk te zien wat er allemaal te koop is. Snelle afhandeling en bezorging

Helemaal goed!

Goede merken, scherpe prijs en een snelle levering! Meer heb je als consument niet nodig. Er zijn sites die er gelikter uitzien, maar de producten zijn prijziger en ik vertrouw het minder. Ik blijf nu bij Accense bestellen.

Altijd snel leverbaar en veel voorradig

Groot aanbod en voordelig geprijsd.

Prachtig bedrijf

Kreeg het product de volgende dag al binnen, heel mooi verpakt. Heel blij met dit bedrijf!!

Goede prijs snelle correcte levering

Goed en goede prijs

Het product dat ik nodig had, was hier het goedkoopst. Bezorging binnen 24-uur, goed verpakt. Prima dus!

Altijd snel binnen 1-2 dagen !

Heel snel in huis

Zeer correct en snel

Afhandeling zeer duidelijk en correct, zeer snelle levering.

aqua purificata, goed spul, snel bezorgd

Zqua purificata 5 l van Fagron, goed product en razendsnel bezorgd, erg fijn!

Thee snel en goed ontvangen.

Tevreden over verzending en product goed verpakt.

Snelle levering, netjes verpakt, goede communicatie

Al meerdere keren bij Accense besteld. Gaat altijd zoals boven omschreven. Laatste keer per ongeluk een potje minder ontvangen. Is direct gecorrigeerd en per omgaande alsnog verzonden. Bedankt Accense.

Fijne webshop.

Producten zijn makkelijk te vinden. Snelle verzending. Fijne webshop, goede communicatie!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh