De service is goed en snel.

Fantastische service mbt op de hoogte houden van de bezorging. Super prijzen.

Fijne webshop

Webshop is makkelijk in gebruik en duidelijk. Ik kan altijd makkelijk de artikelen vinden die ik nodig heb. De communicatie verloopt vlot en duidelijk. De verpakking is goed en de verzending altijd op tijd en ook hierover wordt duidelijk gecommuniceerd.

Netjes op de hoogte gehouden met de levertijd

Groot assortiment, snelle levering

Bonus systeem is prima, maar de vaste klanten bonus mag hoger !

Snelle levering en goed bereikbaar

Een door mij gemaakte adresfout werd snel opgepakt en het pakketje was de volgende dag binnen. Naast de uitsyekende prikzen is het ook fijn dat de bereikbaarheid ook uitstekend geregeld is; ik zal hier zeker weer terugkomen. Enige verbeterpunt dat ik kan geven is dat de website wel een likje verf kan gebruiken, het oogt een beetje gedateerd, gezien dit geheel los staat van de prijs en de producten zou ik alsnog een 10 geven.

geweldig

Voor 1e maal iets besteld,andere dag geleverd, dit is voortaan mijn leverancier.

Prima, de afhandeling zoals gebruikelijk goed.

Zie hierboven

Metéén toegstuurd

Als ik bestel en het gevraagde is aanwezig dan heb ik het de volgende dag in huis.

Betrouwbare webwinkel met een groot assortiment en scherpe prijzen. Levering gebeurt altijd zoals beloofd en verwacht.

Snel geleverd, ruim assortiment en leuk met die kortingen!

Al een hele lang tijd doe ik mijn bestellingen bij Accense naar alle tevredenheid. Bijna alle supplementen te krijgen tegen een concurrerende prijs. Goede service!

super goede service snelle levering

super snelle service

Snelle levering, en goede prijs

Snelle levering, en goede prijs. Nergens goedkoper.

Snelle levering.

Bestellen is eenvoudig. Snelle, correcte levering

Prima website en snel verstuurd

Prima website en snel verstuurd.

Vandaag besteld, morgen in huis. Ruim sortering homeopathische middelen, bijna alles op voorrad. Nooit gedoe. Prettige communicatie mocht er een keer iets niet op voorraad zijn of als je vragen hebt. Zeer aanbevolen.

Supersnelle levering

Vrijwel altijd de producten op voorraad, en supersnel afgestuurd

Heb nog niets ontvangen

Heb nog niets ontvangen Dit wil ik graag terugdraaien Ik had 2 bestellingen door elkaar gehaald

Goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Mooie producten en uitgebreid assortiment. Vriendelijke klantenservice.

snel en betrouwbaar

het verloop van aankoop tot aflevering ging snel . En dat is prettig

Toen een artikel niet aan mijn verwachtingen voldeed kreeg ik binnen een dag het bedrag teruggestort op mijn rekening!

Goede prijs en bezorging

Goede prijs voor bestelde product en netjes verpakt geleverd.

helemaal goed

zeer groot assortiment en snelle levering

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB