Goed advies, komen afspraken (bijna) altijd na. Goede kwaliteit van de producten en deskundige, nette werkwijze van de monteur.

Wst een goed bedrijf

Alle keren dat we met huis en wonen te maken hebben is het super en snelle service.

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs!

Goed geholpen in de winkel, fijn personeel met inmeten wordt echt meegedacht! En met het monteren! Vakkundig! Heel fijn!

Mijn ervaring met HW Huis & Wonen heb ik als zeer prettig ervaren. De monteur die onze plissé deur kwam ophangen was erg netjes en kundig. Hij deed zijn schoenen uit bij binnenkomst en ging in overleg met ons over de plissé deur toen die gemonteerd was. Ons huis loopt nogal scheef waardoor er een gleuf was te zien en de monteur kwam met een ontzettend goede oplossing, na overleg ging hij dit meteen regelen. Hier moest hij eerst nog even voor na de zaak om een strip te halen. Ik zal HW zeker aanbevelen. De prijs en kwaliteit zijn ook goed kortom een aanrader.

Precies en op tijd geleverd wat ik heb besteld.

Zeer positief

Zeer goede hulp bij bepalen juiste uitvoering, meerdere malen prima contact gehad via mail.

Zeer goede service

Handgrepen besteld en de eerste keer niets ontvangen fout post NL. hebben ze weer nieuwe opgestuurd kosteloos en nu heb ik ze wel ontvangen. Service van de bovenste plank toppie

Goedemorgen Ad, Ik denk dat er bij de post iets niet goed gegaan is. We hebben de handgrepen nogmaals verzonden mocht je het 2 x binnenkrijgen kan je beide orders houden. Fijne dag.

Snelle en correcte levering

Past perfect zoals omschreven

Vriendelijk, behulpzaam en snelle service!

Goede service.

Goede uitleg gekregen en snelle service.

Vriendelijk mensen keurig geplaats

mooie hordeur maar onvolledige montage beschrijving

Bij mijn zoon de hordeur gezien en daarom ook voor mijzelf besteld, echter voor montage op het kozijn ipv in het kozijn. Dit was nodig vanwege de positie van de openslaande deuren. Dit gaf de nodige problemen, aangezien de bijgeleverde montage handleiding veel te summier was. Na het nodige heen en weer e-mailen werd allengs duidelijke hoe de deur moest worden gemonteerd. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als er een duidelijke montage handleiding (a la Ikea) bijgeleverd was. Als dit allemaal in orde was geweest had ik 5 sterren gegeven.

Heel goed geholpen en snelle service.

Ben bij verschillende bouwmarkten geweest en ook bij andere woonwinkels. Maar bij HW Huis en Wonen , was het beste wat mij overkomen is en precies geleverd krijgen wat ik nodig had.

Klasse!!!

Keurig personeel en werkt heel klant gericht.

Prima verzorging.

Goede communicatie over voortgang.

Prima bedrijf

Al meer dan 25 jaar klant bij dit bedrijf, dus hier weer mijn gordijnen en duetten besteld. Na aflevering bleek er iets fout te zijn gegaan,, maar na overleg is dit zeer goed hersteld! Ik ben dan ook dik tevreden, mede dankzij hun goede personeel, die deskundig en vriendelijk zijn en keurig werken! Echt een aanrader!

De Plissehordeur ziet er prachtig uit en is eenvoudig en snel te monteren.

Wanneer je de beschrijving goed leest en uiteraard de juiste maten hebt doorgegeven is het een simpel klusje. Wij zijn zeer blij met het resultaat.

Heel erg tevreden

Vakkundig en super netjes geplaatst. Vriendelijke monteur

Netjes geleverd zoals besteld

Netjes op tijd geleverd

Hele goede service en snel gedaan!

Reparatie aangevraagd voor rolluik. Keurige werknemers, oplossingsgericht en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Heel blij mee!

Vriendelijk perfecte service

Wij kwamen om wave rubbers en werden vriendelijk te woord gestaan en die mevrouw deed echt haar best voor

Professionele montage en deskundig advies

We hebben te maken gehad met verschillende medewerkers en allen zijn professioneel en behulpzaam. We zijn erg tevreden over de leveringstermijn en onze plissehordeur is helemaal naar ons zin.

Goed klantcontact maar onderleverancier laat het afweten

Goed klantcontact maar helaas was de levering bij onderleverancier ‘vergeten’. Hierdoor is de levertijd verdubbeld. De producten heb ik nog niet kunnen beoordelen.

Professionele organisatie. Goede communicatie.

Goed geholpen en verleende medewerking

Nette zaak. Meedenkende medewerkers Ruime keus. Kon de stalen gemakkelijk meenemen voor thus beoordeling

Einsteinstraat 13

4207 HW Gorinchem

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].