Filtre

Snel en goed geleverd

Product voldoet helemaal aan verwachting

Levering was laat

De levering was laat, en dit werdt tijdens de bestelling NIET gecommuniceerd anders had ik niet bestelld. 3 weken laat!

prachtig warm licht, snel bezorgd

Het laatste jaar 2x bij Nostalux besteld en uitmate tevreden over de levering. Wij hebben 10 spotjes besteld dim to warm en dat is fantastisch licht. mooi sfeervol gedimd en mocht je wat licht nodig hebben dan zet je het feller en wordt het licht witter. Een fantastisch product. Mijn vrouw was tegen spots want die zijn altijd te fel maar niet deze. Nu moeten ze elke dag aan. Wij zijn heel blij met Nostalux.

Ze doen wat ze zeggen.

Mijn bestelling kwam op tijd en juist binnen.

Verwachting welke wordt geschapen wordt waargemaakt

Communicatie prima, afhandeling bestelling volgens geschapen verwachting. Prima.

Top.

Snel en goed.

Correct.

gewoonweg goed

vlugge en goede levering

Sneller levering en kwaliteit prima op orde

Fijne website waar je snel vindt wat je nodig hebt met uitvoerige informatie over je produkt De lamp ziet en voelt stevig aan. Van mooie kwaliteit.

Mijn voeten zijn blij met jullie schoenen

Elke dag geniet ik van jullie schoenen ze zitten en lopen heerlijk mee weg

Snelle levering goed product

Zoals ik boven al zeg het is een goed product niet te duur snelle levering

snelle service, goed product

snel, juiste product, voldoet aan verwachtingen

goede ervaring met bestelling en bezorging.

Een minpuntje. Bij de staande buitenlamp waren geen schroefjes geleverd voor het vastzetten van de kap en ook geen bevestigings materiaal voor vastzetten op de grond.

Goede producten die kloppen met omschrijving

Het overzicht en omschrijving op de website komen prima overeen met de praktijk. Goede producten en eenvsnelle nette levering.

Snelle bezorging, goede kwaliteit

X

prachtige led tuinlampen

Al eerder heb ik de Faro led tuinlampen hier besteld en had spijt dat ik er de eerste keer niet meer had gekocht. Deze lampen doen het eigenlijk altijd prima, in tegenstelling tot andere, goedkopere tuinlampen. Ook bij weinig zonlicht doen deze lampen het goed!

Slechte klantenservice

Twee lampen van dezelfde maat besteld. Laten installeren door een elektricien. Later bleek 1 van de lampen een kleinere maat te zijn dan die ik had besteld. Foto moeten sturen om het aan te tonen, diverse keren op hun verzoek een email moeten sturen (telefonisch was allemaal te ingewikkeld) om vervolgens tot de conclusie te komen dat het product niet kan worden teruggenomen omdat de originele verpakking ontbreekt. Geen aanbod gekregen om het prijsverschil tussen de geleverde goedkopere lamp en mijn bestelde lamp te compenseren, noch om de extra kosten die ik moet maken voor de elektricien te compenseren. Zelfs geen excuses voor de foute levering! Na deze review is alles alsnog naar wens afgehandeld en mochten wij ook zonder verpakking het product inwisselen. Score dus verhoogd van 1 naar 2,5 sterren.

In eerste instantietwijfelachtig.

De levering van de eerste lamp liet duidelijk te wensen over. Eerst werd een verkeerde lamp bezorgd. Na reactie onzerzijds, lamp geretourneerd. Hoorde niets meer van Nostalux. Moesten zelf weer actie ondernemen. Kregen mail dat de lamp was verstuurd. Direct daarna, dat de lamp niet was verstuurd omdat deze niet meer voorradig was. Dit ondanks het feit dat was medegedeeld dat de lampen nog genoeg op voorraad waren. Lamp moest opnieuw in fabricage genomen worden en zou na ongeveer een week worden verstuurd. Daarna lamp ontvangen. De tweede bestelling is naar behoren uitgevoerd. Hoor graag wat u met deze reactie doet!

Mooie buitenlampen van goede kwaliteit!

Een stallamp en een Beamy spot besteld. We zijn erg blij met de mooie uitvoering en zware kwaliteit. We komen zeker nog eens terug op de site.

Prima kwaliteit, niet altijd even voordelig

Set van 6 Spark grondspots besteld met Calex WiFi lampen. De set spots is mooi van kwaliteit en zeker de investering waard. De Calex lampen zijn in verhouding tot andere leveranciers gemiddeld € 5.00 duurder. Daarmee kan je dus elders veel besparen!

Degelijk product. Snelle levering.

Mooi model. levering binnen 2 dagen Zeer degelijk product.

Slechter dan slecht!

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit en een nog slechtere klantenservice!! Koop hier nooooooit meer wat en adviseer om heel hard op zoek te gaan naar een ander bedrijf die lampen verkoopt want fornuis een waardeloos bedrijf!

Stevig

Fijne hout kliever,zeer stevig. Goede service en zeer snelle levering Zeer tevreden

Redelijk

Mooie lamp maar het monteren is nog een heel gedoe met de aansluiting

Ik had al meerdere keren een lamp besteld, Nostalux heeft een mooi assortiment. Bij de laatste bestelling was iets mis met de lamp. Zonder discussie werd een vervangende en werkende lamp nagestuurd. Top service!

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB