Filtre

Snelle levering goed product

Mooie en heel duidelijke site. Bestelling geplaatst. Dag erna al geleverd en zorgvuldig verpakt. In één woord: SUPER

Super geregeld

Duidelijke site, product ziet er goed uit.

Stallamp Solingen is snel geleverd, zie er goed uit en is gemakkelijk te monteren. Het voelt solide aan. De sensorlampen doen het goed, echter 3 meter is wat te gunstig voorgesteld.

Snelle levering, prima gedaan!

We werden vanaf het begin goed op de hoogte gehouden hoever de bestelling is verwerkt.

Ook de service is erg goed

Gewoon goed

Meerdere keren al wat gekocht. Ook bij telefonische vragen goed geholpen.

prima ervaring

Prachtige lampen, vriendelijk geholpen in de winkel en aan de telefoon.

Blij met deze aankoop

Doet wat hij moet doen

Alles naar wens.

Het product, de LED-tafellamp voldoet naar verwachting. Mooi ingepakt werd het snel na bestelling bezorgd.

Ruim aanbod en snelle levering.

Keurig product voor correcte prijs

Bijna alles ging goed alleen werd er maar één inplaats van twee producten verzonden. Met een weekje vertraging kwam uiteindelijk nummer twee ook.

Schitterende buitenlamp

Eenvoudig online te bestellen, vlotte levering in goede verpakking. Blij mee!

goede kwaliteit, snelle levering

we hebben de lampen al eerder gehad en ze bevallen er goed. Gaan lang mee

leuke lampen en zeer snelle levering

zocht lampjes voor mijn tuinhuisje en vond mooie kleine strakke modellen voor een leuk prijsje. Zondagavond besteld, dinsdagmiddag in huis.

2 mooie kwaliteits lampen van Brink matzwart. 9497. Lampen glas is mooi mat glas en dus niet van kunststof.

Alles correct verlopen

Alles netjes op tijd geleverd door een uiterst nette en vriendelijke koerier. Vagen door mij gesteld aan de telefoniste op een vriendelijke manier uitgelegd. 10 punten en een griffel.

Goede kwaliteit en correcte afhandeling.

Aanbevolen!

Snel en correct

Zoals verwacht

Goede lampen voor weinig geld

Topkwaliteit super

Goede lampen voor jarenlang plezier

Prachtige spotjes, keurig verpakt.

Prachtige spotjes en keurig verpakt. De levering door een externe partij, de transporteur, is voor verbetering vatbaar. Zijn 2 dagen voor niets thuis gebleven. Aangekondigde dag 3 van levering heeft dit daadwerkelijk plaatsgevonden.

Luxueus en kwalitatief uitstekend

We hebben een hele mooie buitenlamp besteld bij Nostalux. Het was al een feestje bij het uitzoeken, de site laat mooie en goede fotos zien. Hierdoor simpel een keuze kunnen maken. Het is fijn dat er gelijk een link zit naar de juiste lamp. Verzending ging soepel.

Verkeerde kleur lantaarn gestuurd

Wel prima lantaarn. Alleen ik had groen besteld en ontving een zwarte. Als je heel lang kijkt wordt hij ook groen op den duur.

Zie hieronder.

Mijn pakket kwam keurig verpakt op tijd binnen.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB