Filtre

Snelle en correcte service

Ik heb een lamp besteld. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting en is erg snel geleverd! Klein beetje jammer dat er erg veel piepschuim in de verpakking zit, ik had liever karton gezien.

fraaie lamp

De lamp kwam snel en zorgvuldig verpakt onze kant uit. Het is een fraaie en solide lamp met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Door de constructie laat de lamp zich ook eenvoudig installeren. Tevreden

Snel en betrouwbaar

Kerig op de hoogte gehouden en prima kwaliteit.

Snelle correct geleverd

Super geregeld en mooi spul voor mooie prijs

Mooi assortiment zonnewijzers, snel geleverd volgens plan. Coating optie ontbreekt helaas.

Mooi assortiment zonnewijzers. Snel geleverd volgens plan. Het zou nog mooier zijn indien de optie werd aangeboden om de zonnewijzer gecoat te leveren, zodat de mooie koperen en messing kleuren intact blijven. In de documentatie staat, dat de zonnewijzers gemaakt worden door De Gildesmid. Dit bedrijf is echter niet te vinden op het internet.

Mooie producten tegen een aantrekkelijke prijs

Mooie producten tegen een aantrekkelijke prijs

Prima tuin lamp gekocht en snel geleverd. 2 jaar geleden een identieke lamp gekocht en we wilde er nog een bij. Gelukkig zat hij nog in de collectie.

Redelijk

Webwinkel is mooi en bestelling is ook goed te doen. Jammergenoeg zie je niet wanneer er geleverd word, ook krijg je geen bericht dat het verzonden is en de pakketdienst die jullie gebruiken gaat niet netjes met pakketjes om. De lamp die ik besteld heb zat namelijk goed ingepakt en nog is de lamp ontzet en de sensor staat er scheef op. Dit alles kon ik zelf verhelpen gelukkig.

Twee maal een bestelling gedaan voor tuinlampen. De eerste maal bleek een deel van de bestelling via de website niet doorgekomen te zijn. Vandaar een tweede bestelling voor de ontbrekende artikelen. De levering was zeer snel.

Binnen een dag bezorgd. Prima service

Uitstekend!

Snel geleverd duidelijke mails en goed product. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Uitstekens

Netjes verpakt en bezorgt door koerier

Geweldige service

*****

Niet geweldig

Het contract met DHL is niet voldoende. As je de vrijdagmiddag de hele middag thuis blijft en geen enkele reactie krijgt en iemand komt speciaal naar je toe zaterdag om je lamp op te hangen is dit niet akkoord. Woensdagavond voor 22.00 uur besteld. Pas in de loop vd zaterdagochtend een reactie over wanneer ze het opnieuw aanbieden en ook toen een 1 uur te laat. Met name de communicatie is zeer slecht. Je krijgt nergens bericht van en niemand kan iets voor je doen. Dus maar afwachten terwijl je wel netjes woensdagavond betaald heb. Bellen sta je overal een uur in de wacht. Ben ik niet gewend van jullie.

Goedkoop en snelle levering

Online bestellen en ophalen in de winkel binnen 1 uur.

Degelijke lampen

Snelle levering en waar voor je geld.

Goed.

Snelle levering, goed verpakt ontvangen. Een minpuntje vond ik het plaatsen van de bestelling, daar ik meerdere producten wilde bestellen en het kopje “verder winkelen” slechts in een flits voorbijkwam.

Snelle levering, goede verpakking

Duidelijke site

Makelijk zoeken en bestellen. Snel geleverd.

Snelle levering, leuke lamp!

Leuke buitenkant gevonden, voldoet precies aan de verwachtingen. Werd lekker snel geleverd

Buitenlamp kantelt en sensor werkt niet

De buitenlamp (staand model / up light) ziet er mooi uit. Bevestiging is vreemd, want twee schroeven aan de zijkant in het midden van de achterplaat en dus op een buitenmuur van baksteen kantelt het geheel voorover. Over het ontwerp had beter nagedacht kunnen worden. Dit gemeld en dan is het antwoord 'nog niet eerder gehoord'. Daarnaast werkt de lichtsensor van de meegeleverde 'gloeilamp' niet, dus een nieuwe moeten kopen. Dit gemeld aan hen, maar er wordt een mail teruggestuurd met suggesties die we allang geprobeerd hebben (en ook gemeld hebben). Enfin, beetje waardeloze afhandeling van Nostalux.

Snelle complete levering

Mooie en duidelijke website. Snelle levering. Bestelde artikelen waren compleet en volgens aanvraag.

Zéér goed geholpen met TOP service

Helaas was met opbouwen van een steiger mijn buitenlamp gesneuveld. Zeer goed geholpen waardoor ik met wat nieuwe onderdelen de lamp weer kompleet heb kunnen maken.

Kwalitatieve produkten met een goede telefonisch begeleiding.

Degelijke producten met adequate back up service

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB