Filtre

prima service

Snelle bezorging van het door mij bestelde

Excelente atención al cliente

Me enamoré de una lámpara por Pinterest y cuando encontré la marca me redirigieron a esta tienda que enviaba a España. Me respondieron rápidamente con los pasos a seguir y el coste del envío, y acabo de recibir mis lámparas en menos de 1 semana. Estoy muy contenta, son preciosas! Muchísimas gracias!!!

• ¿Nos recomendarías?

Goede service . Een artikel niet meer in assortiment,kon meteen iets anders krijgen voor het zelfde geld .fijn geholpen hartelijk dank .

Snelle levering!

Producten zoals omschreven, bestelling was snel en netjes geleverd!

Duidelijk site. Met kwalitatief goede artikelen.

Mijn eerste kennismaking met Nostalux is heel positief. Bestelling wordt snel geleverd.

Besteld en snel geleverd

Zie boven.

goede service

ik had vragen over een glas in de buitenlamp gebroken was. Via de site had ik vraag gesteld. Binnen een dag had ik een antwoord met een link naar het product

Snel en op tijd de gewenste kwaliteit

Besteld product van uitstekende kwaliteit. Snel geleverd. Eenvoudig te monteren.

Goede kwaliteit buitenlampen, snel geleverd.

Alles keurig in orde

Alles was precies zoals besteld en kwam op tijd. De lampen doen het allemaal.

Goede en snelle service

De bestelling kon de volgende dag al geleverd worden naar we vroegen om uitstel en dat lukte. De prijs was heel behoorlijk vergeleken met de concurrentie.

Eerste keer een bestelling!

Alles prima geregeld. Mails correct. Product van prima kwaliteit.

Prim. Snel en goed geleverd en vriendelijke helpdesk.

X

Service op hoog niveau

Helaas was 1 van de 2 lampen stuk, die ik gekocht had. Even contact met de servicedesk en een dag later was er een nieuwe lamp. Super blij.

Fraaie buitenlampen

Zeer mooi uitgevoerde solar buitenlampen, snel geleverd, degelijk verpakt. Door fabrikant meegeleverde gebruiksaanwijzing voor lichtstanden echter Aziatisch broddelwerk.

geweldig!

zowel de website als de telefonischehulp perfect en zeer snel verzonden en hier!

Meedenkend om het op goede maniertje bezorgen

Fijn dat de bestelling voor de tweede keer aangeboden werd!!! Top!

Mooi product

Ga zo door

Snelle levering en mooi product.

De lamp werd snel geleverd en is van goede kwaliteit, ik ben er heel blij mee.

Mooi assortiment en snelle levering

Goede ervaringen met online bestellingen. Prijs kwaliteit top.

Probleemloos besteld en snel geleverd

Er wordt meegedacht, goede service

Bestelling voldeed in eerste instantie niet aan verwachting, na contact en in overleg een passende oplossing gevonden

Snelle afhandeling

Lamp werd snel en zonder problemen afgeleverd

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB