Filtre

Prima firma voor herhaling zeker

Mooie tuinlampen

Mooie solar tuinlampen, heel makkelijk opgehangen en geven heel goed licht 's avonds. Snel geleverd.

Makkelijk te bestellen. Overzichtelijke site. Snelle levering

Fantastische kwaliteit en snelle service

We ontvingen een brievenbus die er in het echt nog beter uitzag dan op internet, dus we zijn meer dan tevreden. Ook was de levering zeer snel. Dank!

nostalux zet jou in het licht

snelle levering , goede kwaliteit en klantvriendelijk

Mooie producten die snel worden geleverd

Meerdere malen lampen etc besteld, helemaal top.

Snelle afhandeling bestelling. Duidelijke omschrijving

Alles perfect en snel geregeld.

Snel accuraat zorgvuldig

Niets dan lof, goede communicatie en het geleverde product was top! Kan geen minpunten bedenken! Groetjes Theo van Eeuwijk

Goede site, goed product en prima afhandeling.

De site was simpel te benaderen en helder. De levering van het product ging supersnel. De kwaliteit was zoals besproken op de site: prima.

Snelle bezorging artikel ziet er uistekend uit

Snelle bezorging brievenbus ziet er uitstekend uit.

Kleurige kwaliteit snelle levering

Snel geleverd mooie kwaliteit

Alles keurig volgens aangeleverde data

Positief

Product geheel volgens verwachting en snelle correcte levering.

Geen goede beschrijving van de artikelen

Set van tuinlampen dacht ik dat ze gekoppeld waren ik kreeg ze allemaal los met stekker , moet dus 6 stopcontacten plaatsen . Terug sturen kost een vermogen omdat ze erg zwaar zijn . MISKOOP!!!!!!

Mooi leeslampje snel geleverd.

Een mooi leeslampje. Was snel geleverd en makkelijk bevestigd. Alleen lijkt hij soms een beetje licht af te geven ook als hij uit is. Moet nog even kijken of de stroomtoevoer niet compleet word afgesloten als ik het knopje omleg. Maar ben verder zeer tevreden.

Mooie sokkels

Sokkels voor staande lamp gekocht. Duidelijke plaatjes en met maten en kleur. (Jammer dat als je de kleur veranderd, het plaatje niet mee veranderd, maar dan neem je een ander voorwerp met de kleur die je wens) Snel en makkelijk geleverd. Goed verpakt.

Goede kwaliteit, snelle en correcte service

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit. Prijs is ok.k.

Er zouden wel 2 reserveschroefjes/moertjes meegeleverd mogen worden. In dat geval een 10 voor de beoordeling.

Topper

Beste lampenzaak van Nederland

Snel en vakkundig

Donderdagavond besteld en zaterdagmorgen al geleverd

Prima, zoals het hoort...

Ik had een set tuinbollen besteld, maar voordat ik dat deed, heb ik via mail geïnformeerd over de kwaliteit en weerbestendigheid van de kabels van de lampen. Ik kreeg in heel korte tijd al een mail terug dat het kabel betrof die bestendig is tegen onze weersinvloeden en inderdaad het is prima kabel die het lange tijd kan uithouden in weer en wind. Alles was netjes en stevig verpakt. Het zijn ook degelijke bollen en met de schroefpinnen om ze in de grond te zetten staat het geheel stevig.

Perfect geregeld

Complimenten voor de kwaliteit, service, levering en het bestelgemak. Professioneel geregeld en zeker aan te bevelen.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB