Filtre

Mooie lampjes. 1 bleek kapot in de doos. Zelfde dag reactie en ik krijg een losse toegestuurd. Top!

Ruime keuze, snelle service en prima prijs-kwaliteit verhouding

De oplaadbare LED Tafellamp Lido is een echte aanwinst. De producten zijn uitstekend verpakt en snel geleverd. Is een aanwinst en heeft een gezellige uitstraling en meer dan voldoende lichtopbrengst.

Zijn mooie lampen

Er zitten geen zijgaatje in de sokkel

Prachtige brievenbus en snel geleverd.

Een prachtige brievenbus en snel geverd. Maar voor die prijs mag er wel bevestigings materiaal bij, vandaar 4 sterren.

Super tevreden

Snel geleverd, heel blij mee. Goede kwaliteit

Perfect!

Vlaggestokhouder klassiek besteld. Levering binnen 1 dag en perfecte service. Toen ik 2 min na bestelling bralde om te vragen wat de waarschijnlijke leveringsdatum zou worden, kreeg ik meteen antwoord dat het hoogstwaarschijnlijk de dag erna zou zijn. Perfect.

Mooie stallampen zoals omschreven en snelle levering.

Alles volgens afspraak

Stenen brievenbus, netjes bezorgd.

Goede service en snel

Goede ervaring mee

Een vlotte en goede levering

Snel geleverd, perfecte opvolging

Mooie lampen, uitgebreide keuze, snelle levering

Goede site, snelle reactie en levering.

Lampen bleken een doe het zelf bouwpakket

snelle levering, maar een tegenvaller dat de lampen in losse onderdelen werden geleverd om vervolgens zelf met veel moeite in elkaar te zetten met minimale handleiding.

Mooie spullen , snelle levering

de klassieke buitenlampen zijn kwalitatief sterk verbeterd, vergeleken met die van 20 jaar geleden. Het ziet er professioneel uit en de montage is goed te doen.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Snelle levering prima lampjes goed licht voor een mooie prijs!

Snelle levering van 4 voudige buitenstekker. Mooie kwaliteit.

Bij een lamp was het glas defect even gebeld volgende dag nieuwe glas set in huis top je moet wel zelf redelijk handig zijn om eea te vervangen kan me voorstellen dat andere daar problemen mee hebben

Zelden dergelijke correcte levering afwikkeling meegemaakt.

Buitenlamp besteld. Uitstekende kwaliteit. Goed verpakt en supersnel geleverd. Chapeau!!!!

kwalitiet is perfect en snel levering

goede kwaliteit en snel levering

Gewoon goed

Mooi product!

Mooie vlaggenstokhouder gekocht. Goede kwaliteit, chique uitstraling, erg robuust. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Wij hebben al onze buiten verlichting hier besteld. Fijne overzichtelijke site, snelle levering en kwalitatief mooie artikelen. Een echte aanrader!

Goede info mooie kwaliteit gewoon niets mis mee ga zo door mvgr Henk Nap

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB