Filtre

Goed!!

Snelheid!!

Heel snelle service en keurige aflevering

keurige en snelle aflevering

Veel keuze op de site, eenmaal besteld word spoedig de verzending in orde gemaakt. Goed en duidelijk te volgen via de mailberichten.

Goed tevreden met mijn buitenverlichting

perfect

Heel fijn

Op tijd geleverd

In goed verpakt aan gekomen en zo klaar om gelijk in gebruik te nemen

Snelle en keurige verwerking van mijn bestelling.

Goede service en afhandeling.

Vlotte levering; kwaliteit

Snel geleverd en goed verpakt. Product is zoals afgebeeld en oogt zeer robuust. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Duidelijke website met prachtige produkten!

Wij hebben een aantal mooie lampen voor de tuin besteld en deze zijn snel en correct geleverd. Bij contact met de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd er op een fijne manier meegedacht. Kortom; topbedrijf!

Prima, snel geleverd

Mooi product, voldoet aan omschrijving

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima leverancier!

Goede heldere website. Goede klantenservice. Levering van kwetsbare glazen lantaarn kappen, snel en zorgvuldig uitgevoerd. Efficient en betrouwbaar!

Mooie en degelijke lampen

Tevreden klant!

verfrissend dat ik kan reageren op de email die mij verstuurd worden

Normaal krijg je meldingen via een no reply email over de status van je bestelling. In dit geval kon ik gewoon reageren mocht ik vragen hebben. Ik heb er geen gebruik van hoeven maken, maar dit voor mij een hele verfissende dienst die jullie zeker vast moeten houden!

Mooi product, snelle levering

Mooie lamp, goed verpakt, snelle levering

Komen belofte na

Mooie producten, leveren volgens afspraak.

duurt lang

ik had de grondspot STARK besteld maar helaas daar zat geen grondpin bij dus ik heb een mail gestuurd en wachten maar op antwoord ik hoop dat dit kan worden nagestuurd gr

prima service

kocht een lamp had nog een vraag over een onderdeel van een oudere lamp, die defect was gegaan. kreeg dit onderdeel gratis bij me bestelling geleverd. ik ben echt heel blij en bedankt ze hartelijk. dit is nog echte service. Diana

Goede en snelle service !

Goede en snelle service!

Perfect product

Buitenlamp met sensor besteld, perfect! Redelijke prijs, zeer snel geleverd!

Besteld keurige mails ontvangen en de volgende dag geleverd top

Super snel en netjes verpakt en alles werkt

Super,… snel en correct

Duidelijke omschrijving Nog mooier en sneller dan verwacht

Ben te vrede

Geen

Buitenverlichting gekocht en deze zijn mooi, stevig en snel geleverd. Zeer tevreden!

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB