Filtre

Zeer behulpzaam over telefoon

Goed bedrijf dat heel veel mooie lampen heeft

Mooie lampen en snel binnen

Mooie lampen, enige aanbeveling is om wat betere informatie over de grondspies op de site te zetten. Wat past bij welke lamp? Ik heb eea moeten aanpassen/gaten bij moeten boren om het passend op de grondspie te krijgen.

Producten top..

Spots besteld, snel geleverd en in gebruik genomen. Daarin eigen lichtbronnen gebruikt. En nu blijkt dat deze lichtbronnen van Philips hue niet zouden passen. De glas plaatjes bij 2 spots komen los. Daar belde ik over. En toen vertelde de medewerker dat Philips hue idd niet past. Inmiddels alles opgelost. Bedankt voor jullie service en geduld. En tot de volgende bestelling. Mvg Maarten

Goede service en uitleg over artikel

Onze fitting van de mooie gietijzeren buitenlantaarn was kapot en contact opgenomen met costalux en er werd precies verteld hoe wij de goede konden vinden en na snelle verzending werden wij ook prima geholpen hoe we de fitting uit elkaar konden krijgen. Prima service!

Snelle levering en een goed product

Goed product

We zijn erg blij met het de buiten verlichting. Prijs kwaliteit verhouding is prima. We zijn erg tevreden.

mooi en netjes op tijd bezorgd. bij problemen wordt het snel en tot tevredenheid opgelost

Voor herhaling vatbaar.

Dit is al de zoveelste bestelling en opnieuw alles in orde en op tijd.

Keurig verpakt en snel geleverd

Goed verpakt, tijdig geleverd en het bestelde was na verwachting.

Weinig toe te voegen aan bovenstaande zin.

uitstekende service!!

Van bestellen tot aanlevering product uitstekend gedaan, mooie lamp!

nog niets ontvangen

we hebben het pakket nog niet ontvangen. Hoop dat het gauw komt. vr. groet Herma Lubbinge

Uitmuntende service

In het ontvangen pakket zat een gebroken glas. Middels één mailtje alles geregeld.......TOP

Mooi materiaal, prachtige lamp

Correcte en snelle levering

Voor de tweede keer hier besteld. Levering erg snel en netjes.

Snel besteld en snel geleverd

Via google de website gevonden. Helder en duidelijk en goede afbeeldingen. De lampjes zijn geheel volgens verwachting. En snel besteld en de volgende dag in huis.

Netjes verpakt.

Mooie vlaggen stokhouder en netjes verpakt.

netjes

Info is in orde, nu de ontvangst nog

Het bestelde was van goede kwaliteit en ook de verpakking was Uitermate goed verzorgd

Snelle levering, goede verpakking

Mooie la.p

De lamp onder het afdakje bij de voordeur gaat al heel erg snel aan

Uitermate snelle levering

Zelfs een bestelling op zondag geplaatst werd binnen de verwachte tijd geleverd. Proficiant.

Goede snelle levering

Ruilen

Ik heb een buitensnoer besteld een kadootje maar nu wil mijn dochter dit graag ruilen en ik kan de bestelnummer niet vinden….. Zou het zeer op prij stellen ale u deze mij kan geven. Bijvoorbaat dank, Met vriendelijke groet Dineke smit Meraklaan 4 9933 HH delfzijl

Snelle service, prachtige lampen!

We hebben 2 buitenlampen gekocht en de site os overzichtelijk met duidelijke uitleg en de lampen zijn prachtig en voelen zwaar en degelijk aan!

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB