Filtre

Zoals het moet.

Alle stappen werden zorgvuldig toegewezen aan mij.

Doen wat ze beloven

Duidelijke website, snelle lerving, goede kwalitiet

Alles goed verlopen

De brievenbus besteld, snelle levering

perfekt

uitstekend geholpen

Mooi materiaal snel geleverd

Goede kwaliteit

Koop, bezorging en kwaliteit is prima.

Een goed bedrijf herkent men, naar mijn idee, aan de verleende service. Een product leveren is één, maar goede nazorg is een belangrijke tweede factor. Nostalux heeft die gegeven door een kleine fout in de aanvankelijke levering, zeer snel, adequaat en zeer genereus op te lossen. Zeer tevreden.

Top kwaliteit

Onze lampen waren snel geleverd. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon omdat ik nog een paar vragen had! Mooie en degelijke lampen.

Prima ervaring

Ik ontving mijn bestelling de volgende morgen in goede orde.. Prima gebeuren. Bedankt.

Gewoon goed

Prijs kwaliteit

Goede service. Snelle en correcte levering.

Alles op rijd geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Heel goed te monteren volgens gebruiksaanwijzing. Keurig

Mooie producten ontvangen, die keurig en degelijk verpakt waren. Na installatie was toch iets wat niet goed werkte. Een mailtje naar de klantenservice werd super snel en behulpzaam beantwoord. Een passende oplossing werd bedacht en een vervangend onderdeel had ik in een mum van tijd in huis. Nog nooit zo'n super service als klant ervaren.

Goede degelijke producten

Wij hebben best veel verschillende lampen gekocht uit de serie boerderijlampen en scheepslampen koper/bronskleur op zich mooie lampen om te zien en zwaar uitgevoerd echter om de schroefjes van de lampenkappen er in te krijgen is wel een dingetje, daar ging is mis met de boerderijlamp Barro ik lied 1 stuks koperbronskleur schroefje vallen en was nergens terug te vinden deze is nagestuurd door Notalux.

Prima ook DHL

Snelle bezorging en duidelijkheid uitleg over retour zending, Mooie buitenland. Bedankt Nostalux.

Prima collectie en prima levering

De lampen op zonne-energie voldoen perfect, heldere gebruiksaanwijzing en prima kwaliteit

Bestelling niet ontvangen

Helaas miste ik de eerste keer mijn bestelling. Ondanks neerzettoestemming is het niet achter gelaten en had ik netjes een brief in de bus. Gebeld voor een nieuwe afspraak. Gister zou het bezorgd worden. Ik was de hele dag thuis. Niemand geweest en geen brief in de bus…. Wellicht ligt dit aan de bezorgdienst, maar tot nog toe niet tevreden over de service. Ik wacht nog op de producten en hopelijk zijn deze naar wens….

Prachtige lampen en uitstekende service

Zeer ruim assortiment, goede kwaliteit, uitstekende service

Helder en professioneel.

Goeie informatie en leveren op belofte.

Ik ben heel blij met mijn Nostalux buitenlamp

Ik heb een Ancona Dag/Nacht Sensor gekocht bij Nostalux. Echt een mooie lamp. Nostalux is een betrouwbaar bedrijf, en de klantenservice personeel is vriendelijk. Helaas vergaten jullie om mijn dag/nacht sensor LED lamp in mijn bestelling toe te voegen aan het pakket, maar jullie hebben het probleem snel opgelost. Alsnog hebben jullie snel mijn lamp naar mij opgestuurd. Ik ben heel blij! Dank jullie wel!

Goede aanbieding en snelle levering en informatie

Snelle en goede afhandeling

Leveren snel en volgens afspraak goede producten zoals omschreven

Ik schreef reeds een recentie....

Lees svp mijn review.

8 Korenmarkt