Filtre

Snelle service en goed product

Prima product

Goede ervaring prima site . Afspraak is afspraak. Aflevertijd exact op tijd . Prima verpakt. Kunststof glasbeker buiten lamp prima. Andre Knipping. 8

goede kwaliteit, echter minpuntje bij de aansluiting

De aansluitkabel van de staande lampen (de kabel vanaf de fitting naar het aansluitpunt) is erg kort. Dit maakt montage nodeloos lastig. Slechts 10 cm meer zou veel aansluitgemak opleveren.

Prijs en snelle levering

Prijs is prima, en de levering snel goed en netjes verpakt.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Snelle levering.. Goede kwaliteit.

Mooie dingen en snelle levering!

Bestelling kwam snel binnen en nalevering ook

Service!

Twee buitenlampen werden door koerier gooi en smijtwerk afgeleverd met vijf beschadigde ruitjes. Zonder mankeren en per ommegaande nieuwe ruitjes geleverd. Zo hoort het.

Goed product en snel geleverd

De bezorging was goed op tijd en goed aangegeven.

Snelle levering en mooi product

Snel geleverd en zeer tevreden van het product. Direct geplaatst.

Heel erg mooie en degelijke vlaggenmast

De kroonluchter werd snel geleverd en is heel mooi ben zeer tevreden

Goed en mooi product

Stevig kastje voor tuinverlichting. Handig is een schakeling met lichtsensor en twee separate stopcontacten. Prima kwaliteit!

Snelle en correcte levering

Snelle levering met een maar

We zijn ergg blij met de brievenbus. Wat wijnwel erg jammer vonden, dat we nog van alles moesten regel voor het bevestigen van de brievenbus op de tegel! We zjn er heel de ochtend zoet mee geweest. Misschien een tip om dit standaard mee te leveren.

Supersnel en mooi

De vlag hangt te wapperen en staat prachtig

2e keer besteld bij nostalux,snelle levering en kwaliteit

Mooie degelijke buitenlamp

Snelle levering goede service

Brievenbus en buitenlamp besteld op vrijdag en keurig geleverd op zaterdag. Helaas waren beide producten al eens retour geweest met (zeer) lichte beschadiging. Jammer ook dat bij de brievenbus het montagemateriaal ontbrak. Na mailtje met servicedesk snel een lakstift en montagemateriaal alsnog gekregen. Al met al tevreden over de service.

Mooie lampen

Ik had graag een tip gehad voor la,pen erbij. Blij met de producten..TOp. Snelle levering stevig verpakt.

heel goed

heel goed en mooi

goede website en snelle levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Goede updates over de bestelling en levering. Na levering was er iets niet duidelijk. Gemaild en binnen 1 dag antwoord.

prima product vlotte levering gewoon top

koningsdag besteld zaterdags geleverd en mooi product ( buitenlamp)

Bezorging laat te wensen over

Nog steeds niet binnen, zou vrijdag komen, toen zaterdag, toen maandag. Het is nu dinsdag we wachten het maar af. Steeds dezelfde mail uw pakket heeft vertraging op gelopen. Lijkt mij zaak om met een andere transporteur dan transmission in zee te gaan. Niet echt reclame voor uw zaak.

Goede service en betrouwbaar

Snelle levering, helaas was onze lamp iets beschadigd. Na een telefoontje werd er meteen het onderdeel wat beschadigd was opgestuurd en de dag erna al bezorgd. Medewerker aan telefoon was zeer vriendelijk.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB