Filtre

Slechte levering

Bij de bestelde buitlamp ontbrak alle montage materiaal, bevestiging schroeven, pluggen, kroos teentjes tbv verbinding bedrading. Handleiding, leveringsbon en retourneerbon. Lamp heeft ergens eerder gemonteerd gezeten, dit was zichtbaar aan de beschadigingen rondom de gaten in de muurplaat van de lamp. In het verleden eerder lampen besteld zonder bovengenoemde tekortkomingen. Inmiddels de lamp opgehangen en de tekortkomingen opgelost.

Snel en een mooi product

Snelle levering, mooi product

Bestelling kwam snel, men had meteen actie ondernomen op mijn vraag, heel fijn!

uitstekend product en een prompte levering

Voor het eerst iets besteld bij Nostalux. Vlotte levering franko huis en een perfect product. Zal zeker weer daar bestellen!

Prachtige nostalgische verlichting

Mooie site met heel veel prachtige landelijke en industriële verlichting. Na bestelling heel snel in huis en goed verpakt geleverd. Heel erg blij mee. Oh en onze buitenverlichting komt hier ook vandaan op zonneenergie, dus geen kabels.

Waardeloze aftersales

Tuinspots gekocht (12 stuks) die na montage niet blijken te voldoen aan de specificaties. Meneer van de klantenservice draait vakkundig om t probleem heen en doet alsof zijn neus bliedt wat betreft foutieve informatie op de website. De oplossing die wordt geboden is nieuwe verlichting bestellen?? Voor mij nooit meer Nostalux.

Top site en goed product, zeer goede kwaliteit

Super mooie lampen voor de keuken gevonden, goed kwaliteit en snel thuis bezorgd.

Snelle levering. Duidelijke handleiding.

Inmiddels de lamp opgehangen en aangesloten. Het lampje begon meteen te branden en doofde na enkele tellen weer ( uiteraard bij daglicht geïnstalleerd). Dezelfde avond geconstateerd dat de lamp automatisch aan ging. Tot nu toe zeer tevreden over dit product

Mooi en goed materiaal, snelle levering

Dit bedrijf verkoopt in mijn mening kwaliteit materiaal. Het ziet er goed uit en de leveringen zijn bij mij snel.

Slechte levering!

De lamp een week geleden besteld, moet nog komen.

Duidelijk en snel

Duidelijke website, snelle afwikkeling en bezorging, helemaal goed

Mooie brievenbus

3 sterren omdat de belofte de volgende dag bezorgd niet werd waargemaakt. Bij ons 3 dagen later

Zoals het hoort te zijn bij een webwinkel.

Alles correct afgehandeld.

Alles netjes

Goede website, goede producten, snel en netjes geleverd.

Heel goed snel geleverd.

Lampen zijn heel mooi maar er is er een beschadigt er zit een klein krasje op. Dat vind ik erg jammer maar terug sturen komen er ook weer kosten bij.

Perfect!

Aantal maken al spullen besteld bij Nostalux. Steeds de juiste spullen van prima kwaliteit snel ontvangen. Contact gehad met klantenservice over dag/nacht lampjes en ook door hen goed geïnformeerd en verder perfect geholpen. Aanrader.

Te leveren producten zoek en niet geleverd

Nostalux met Transmission. Spullen niet aangekomen, Bij Nostalux is men het aan het uitzoeken! Groet Jeroen

beoordeel

tot nu goed als mijn aan koop produckt de eerste paar jaar goed blijft werken vriendelijke groet van de heer lemmens

Goed geholpen via de helpdesk en de site

Mooi dat je zelf ook onderdelen van lampen kan kopen en op de site kan vinden.

Heel tevreden

Goede en snelle levering

Prima snelle service.

Degelijke kwaliteit.

Product en bezorging voldoen

Details aan het product zijn niet netjes afgewerkt. Lelijke schroefjes in het zicht. Verbetering van de bezorging zou zijn: geef mij de mogelijkheid een afzetplek te noemen, voor het geval er niemand thuis is.

Klantvriendelijk

Hoewel de levering niet compleet was werd het snel, en klantvriendelijk Opgelost door meneer Ralph. Produkt ziet er fraai uit. Dank

Super Mooie Lampen

Prachtige buitenlampen met mooie lichtbronnen, Waar voor je geld.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB