Filtre

Mooie tuinlantaarns snel en correct geleverd

Mooie kwaliteit tuinlantaarns Snel en correct geleverd

Snelle en nette levering

Bestelling makkelijk te plaatsen, snel geleverd en duidelijke communicatie over de levering. Zeer tevreden dus.

Prima buitenland met goede Nederlandse handleiding en binnen één werkdag geleverd.

Ik ben tevreden over product en levering.

Snelle en correcte levering

Verpakking was ook zorgvuldig!

Alles klopt gewoon!

Meer zeg ik er niet over.

Goede ervaringen, snelle levering, en ook veranderingen en terugbetaling is geen probleem, en reageren goed via mail en telefoon

Goed, betaalbaar, snelle levering en goede service

Prima bedrijf, snelle levering

Duidelijke artikelomschrijving, gemakkelijk om te bestellen en een snelle levering.

Mooie lamp en snel geleverd

Wij hebben een Vecht buitenlamp gekocht, montage verliep goed, alleen heb ik zwarte kit moeten gebruiken om ruitjes vast te zetten, anders rammelen ze bij wind. En schroefjes vielen door houdertjes waarmee ruitjes worden vastgezet, ringetjes er achter gelegd

Gewoon goed

Mooie lampen voor zowel binnen als buiten

super

Snel geleverd, makkelijk te installeren

Snel en veilig ingepakt verstuurd ingepakt

Slecht, levering niet compleet

Ik heb mijn bestelling van de 6 spits netjes ontvangen, ik heb echter ook 6 fittingen voor in de spits besteld die ik nog steeds niet ontvangen heb

Een mail kermis

Waarom krijg ik 7 mail voor een simpele bestelling

Snelle service, goed product !

Zeer goed.

Alles ging heel vlot en snel. Heel blij met de levering. Kwaliteitsproducten.

Geweldig, doen wat ze beloven.

Goede service. Snel en correct. Leveren op de afgesproken datum en tijd. Goed verpakt dus schade vrij aangekomen.

Vriendelijke en correct

Onze glazen stolp was stuk gevallen Één telefoontje en de volgende dag hadden we een nieuwe!

Mijn aankoop is vlot en juist bezorgd.

Geen toevoegingen

Snelle levering en mooi product

Goede communicatie

Goede communicatie en de lampen waren snel en onbeschadigd ontvangen. Redelijke prijs

Slecht

Ik wilde mijn pakketje naar de Gaaspstraat 37 van PostNL laten bezorgen maar zij hebben het geweigerd omdat het door DHL werd bezorgd.Ik ben in shock.Probeer jullie te bellen maar dat lukt niet. Ik heb zaterdag 1 april met jullie gebeld en heb ik Glenn aan de telefoon gehad.Super aardige jongen en hij heeft mij goed geholpen. Hij heeft mijn probleem opgelost(waar jullie niets aan konden doen maar de Gaaspstraat PostNL). Hiep, hiep hoera mijn pakketje is net bezorgd door DHL. Dank Glenn voor jouw hulp. Mijn lampjes zien er uitstekend uit en ga ze snel ophangen.

Goede service.

Mooie degelijke lampen en een goede afterservice.

Hardstenen brievenbus met pilaar, snelle levering en goede kwaliteit

De pilaren zien er goed uit., de platen zijn van dikke kwaliteit. Ze zaten goed verpakt in houten kratten. Snelle levering.

Top snelle levering

Aanbevelenswaardig