Filtre

gekregen wat ik besteld had. Super Antieke buitenlamp, staat prachtig bij de boerderij

Goede service, alles geregeld zoals besteld. Alle materialen waren goed verpakt inclusief het glaswerk. Fam. Helderweirdt

Alles goed gegaan, snelle levering en lichtsnoer en lampjes zijn van mooie kwaliteit

Betrouwbaar adres voor mooie lampen.

Via de website had ik mooie lampen gekocht die ik nergens anders kon vinden. De lampen waren netjes verpakt en volgens afspraak bezorgd.

mooi product

makkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving. goede prijs

Goed product, vriendelijke klantenservice

Helemaal tevreden! Ook snelle levering!

Snelle en accurate afhandeling van mijn bestelling

Een goed product

vandaag besteld de volgende werkdag in huis.

Keurig op tijd en aan de deur afgeleverd.

Betrouwbaar bedrijf

Een nieuwe brievenbus besteld en wat je ziet krijg je ook . Keurige track and trace en netjes op tijd bezorgt .

Snel, mooie prijs. Top product

Top product, snelle levering.

ik heb nog niets ontvangen wat ik besteld heb, hoe kan ik dan Nostalux beoordelen?

zie boven

Snelle reactie op m'n bestelling!

Fijn!

Snelle levering, kwaliteit uit het hoog segment

Kwaliteit is in het hoge segment. Het is duur, maar waar voor je geld. Snelle levering.

super

snel geleverd en mooi produkt

Prachtig product

Snelle service, snelle levertijd duidelijke website goede prijs

Snelle levering, goede service, mooi product

Eerste bestelling was door transporteur kwijtgeraakt. Gebeld met klantenservice, vriendelijke en snelle service. Volgende dag alsnog mijn bestelling ontvangen.

Juiste aankoop, juiste prijs, correct geleverd. TOP

Een tevreden klant

Snelle levering en goed advies met vragen.

ruime sortering in verlichting en zijn makkelijk telefonisch bereikbaar.

Soepel zonder problemen

Zaterdag besteld. Dinsdag in huis. Koerier had het netjes bij de buren afgeleverd en een kaartje in de bus gedaan omdat ik niet thuis was. Prima!

Lekker snel geregeld met mijn bestelling

.alles verliep zoals het hoort

Technische product informatie misleidend

De technische informatie bij het led lichtsnoer geeft aan 2700 kelvin hetgeen binnen het spectrum van warm wit licht valt. Echter toen we het lichtsnoer uitpakte en aansloten, bleek de lichtweergave meer op koud wit licht dan warm wit licht. Hetgeen in onze ogen afbreuk doet aan de feestelijke sfeer die je met het licht wenst te creëren.

Vlotte en correcte levering.

Alles werd correct en op de afgesproken tijd geleverd.

prima bedrijf, correcte levering

Kreeg nog een telefoontje omdat ik vergeten was aan te geven de bestelling te bezorgen (kosteloos) Mooie service van het bedrijf. Na 2 dagen bestelling ontvangen.

Supersnelle levering

Prima artikel, snel ontvangen

Ruime keuze en netjes geleverd

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB