Filtre

Mooie producten

- Producten zoals omschreven; - goed verpakt; - snel geleverd.

Snelle en vlotte service

Een robuuste brievenbus besteld. Het bestellen ging snel, net als de levering. Erg fijn! Eenmaal de brievenbus binnen, erg degelijk kwaliteit! In eerste instantie dacht ik, aardig wat geld voor een brievenbus. Maar toen ik hem in mijn handen had, snap ik waarom. Kwaliteit kost meer, maar dat is dit zeker!

Topkwaliteit

Snelle levering en een geweldig eindproduct van topkwaliteit.

Alles mooi verzorgd.

Goede producten. Snelle levering. Prima verzorgd.

Snel en overzichtelijk

Mooie buitenlampen .

Goede lampen , op tijd bezorgd .

Fijne site duidelijk!!

Duidelijkheid site en snelle levering!! Netjes afgeleverd en goed ingepakt!!

Besteld en snel gelverd

Toppy

Snel en netjes thuisbezorgd

Slechte service

Wij hebben in de loop van 2022 een aantal keren voor een totaalbedrag van ruim € 3800,-- buitenlampen e.d. besteld voor onze nieuwe tuin. Onderdeel van de levering waren 11 stuks lampen DECO LED 3 watt ( artikel 5844) Inmiddels zijn er 3 defect en branden er 2 op halve kracht. Dit belooft niet veel goeds voor de toekomst ! Waarschijnlijk goedkope Chinese rommel. Nostalux komt met het aanbod om 3 nieuwe lampen te sturen, Mooier kunnen ze het niet maken, zeggen ze. Wel op voorwaarde dat ik een foto doorstuur van een staande tuinlamp in bedrijf. Wij vinden dit een nogal zuinig aanbod. We zijn er dan ook niet uitgekomen met de klantenservice.

Snelle levering, duidelijke informatie

Snelle reaktie en snel geleverd

Goede site, makkelijk bestellen en snelle service.

Goede site makkelijk bestellen en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel en volgens verwachting geleverd

Buitenlamp zoals verwacht. Na slechts een dag al geleverd, Degelijk verpakt. Klein minpuntje was de gebruiksaanwijzing die erg klein afgedrukt is.

Hardstenen brievenbus

Mooie hardstenen brievenbus gekocht. Bertjes verpakt in een houten krat en was ondanks het gewicht in mijn eentje te plaatsen.

Mooie producten

Mooie producten, werken goed en snelle levering

Goede en snelle afhandeling , wel iets prijzig

Goede en snelle service

Top service!

Lamp was iets verbogen bij ontvangst. Nog dezelfde dag opgelost en de volgende dag kosteloos een nieuwe ontvangen. Dat is nog eens goede service

Snel bezorgd en uitstekend verpakt!

De brievenbus is van uitstekende kwaliteit. De bestelling is snel en eenvoudig gedaan en dan ook nog goed verpakt en snel bezorgd met meer dan voldoende bescherming.

Snelle verzending & goede kwaliteit

Buitenlantaarns besteld. Goeie prijs/kwaliteit verhouding en snelle verzending!

Superfijn

Excellent customer service (B2C)

Order process was easy, the delivery service fast and friendly. Lights easily put together and I placed them garden, lights came on when expected and when off when it was daylight..

Goede lampen en snel geleverd.

Snelle levering en snelle communicatie online goede wandlampen en lichtbronnen met dag en nacht sensor.

uitstekende en snelle service

Goede ervaring. Contacten verlopen plezierig. Snelle verwerking en ontvangst.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB