Filtre

Alles netjes geleverd

Prima verlopen

Prima levering en ook de kwaliteit van de artikelen.

Voor herhaling vatbaar

Goede telefonische extra info, de dag erna levering, goede ervaring

Mijn nieuwe buitenlamp was tijdens het transport beschadigd geraakt. Op mijn berichtje aan de klantenservice had ik binnen 5min. antwoord met de mededeling dat er z.s.m. een nieuw glas mijn kant op komt. Dat is pas service!

100% service

Mijn felicitaties 100% service. Ik had de klantendienst twee maal nodig. Ze hebben zeer snel gereageerd en mij klantvriendelijk geholpen. Ik kan jullie zeker aanbevelen.

Prima degelijke buitenverlichting ontvangen

Kon de uitlevering keurig volgen. En prima product geleverd.

Vlgs afspraak op tijd geleverd

Na wijziging afleverdatum werd it goed verwerkt

Goed produkt

Ogenschijnlijk een goed net produktu

Vlotte afhandeling en bezorging

Vlotte afhandeling en bezorging

Uitstekende en snelle service

Snelle, vriendelijke en snelle service.

Mooie spots

Mooie spots. Had wat moeilijkheden met het monteren van Mila 3-spots. Komt door de verdikking van het knooppunt waar de draden samenkomen. Is nogal dik en past nauwelijks in de bodemplaat. Bij de twee spots uitvoering heb je daar geen last van. Mooi licht met de gouden inzet. Wel gewone witte dimbare led gebruiken om iets uit te lichten. Wanneer glow-to-warm leds worden gebruikt wordt het al snel heel goud/geel licht

Order ID: 458524

Dit is mijn tweede beoordeling voor de zelfde bestelling. De eerste order was slecht geregeld waarvoor het bedrijf 3,5 sterren kreeg het product was veel te laat omdat het transportbedrijf niet zijn best heeft gedaan. Naar mijn review werd ik gebeld of ik even wilde vertellen hoezo ik maar 3,5 sterren geef gezien ik aan het werk was en zij dat het nu niet uitkomt werd ik gewoon genegeerd bovendien heel onvriendelijk verder benaderd tenslotte werd het gesprek met daaaaag beëindigd.naar mijn werkdag bedrijf opgebeld en gevraagd om één terugbel verzoek . . Ik wacht nog steeds Hier echter maar ☆ van 5 voor. Vrijdag middag was de bestelling naar 6 dagen eindelijk bezorgd. Jammer is dat het product stuk was en weer retour ging.naar de retour melding werd alles binnen 1 dag geregeld! Hier dikke ☆☆☆☆☆ voor. Tenslotte staat en valt een bedrijf met zijn personeel en leveranciers. Waar gewerkt wordt,worden fouten gemaakt maar vriendelijkheid beste (M) die krijgen wij me

Uitstekend product, communicatie slecht

Pakje afgeleverd door DHL op service punt onder de naam " Hoogvliet "! Was gevraagd om dit uitsluitend via PostNL te versturen naar service punt "Hoogvliet Kennedy Laan 118 ". Naam besteller: F.Fieseler. Geen e-mail ontvangen dat pakketje niet via PostNL verzonden kon worden!!!!!!

Niet goed

Vrijdagmiddag besteld. Maandagmiddag meld DHL 'Zending nog niet ontvangen of verwerkt'. Zal dan hoop ik dinsdag worden.

Het is goed verlopen

Alles is goed geregeld,geen problemen op en de bezorger was vriendelijk.

Mooie lamp en prima service.

Mooie verlichting, snelle reactie op mijn vraag en prettig opgelost.

Alles is naar wens gegaan

Groot assortiment

Je vindt er werkelijk alles

Goed verlopen levering.

Na mijn bestelling werd de lamp de volgende dag geleverd. Pakket was compleet, inclusief duidelijke instructie om de lamp te monteren en op te hangen. Leen Voorwinden

Supersnel geleverd

Goede prijs kwaliteit

Buitenlamp met sensor en buitenlamp solar gekocht. Mooie lampen en snelke levering.

top

top

Kei goed

Snel geleverd, prima lamp

Kwaliteit

Mooie kwaliteit, prachtige kleur van de postbus.

Mooie collectie met een goede kwaliteit.

Snelle levering, scherp geprijsd. Het product heeft een goede kwaliteit.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB