Filtre

Heel goed en heel vlot

Bestellingen worden heel snel opgevolgd met stipte en correcte levering

Stevige kwaliteit

Mooie en stevige kwaliteit brievenbus. Dikke wanden en versieringen zijn fraai aangebracht. Het is wel jammer dat de klep klemt bij het sluiten. Er is een hulpmiddel nodig om deze weer te kunnen openen.

Snelle afhandeling van de bestelling, goede informatie over de bezorging.

Goed product. Efficiënt verpakt en verstuurd.

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Goede montagebeschrijving aanwezig bij het product.

de aflevering van goed maar het probleem oplossen liet een prima serce zien

13 lampen besteld; na montage van 12 lampen blijkt het glas van nr 13 stuk te zijn Na het bellen en insturen van een foto, een nieuw glas ontvangen zonder problemen. de levering was goed van 13 lampen maar de service na de levering laat zien dat ook een ongewone situatie prima opgelost wordt Prima!

Goede producten snelle levering

Snelle levering. Goed product en goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekende

Alleen jammer dat je depatio lichtsnoeren moet koppelen en dat ze niet vanaf 5 zijn.

Goede spullen voor een prima prijs

Goede spullen lastig zoeken op website

Zocht conisch glas voor buitenland. Was lastig te vinden. Eigenlijk wilde ik deze in een kunstig uitvoering maar kon. Deze niet vinden. Wel prima exemplaar van glas besteld als alternatief.

prima service

Snelle levering, goede kwaliteit.

Dik tevreden

We blijven maar bestellen bij deze winkel.

prima en snel

prima en snelle aflevering

Prima artikel en snel bezorgd

Prima, product, snel geleverd, goede after sales

Prima, product, snel geleverd, goede after sales

Er wordt goed met je meegedacht.

Ik heb heb mijn artikelen besteld in de webshop en gekozen afhalen in de winkel. Daar kreeg ik aanvullend advies voor m’n lantaarn en de dame in de winkel ruilde 2 van de 5 meegeleverde lampjes 1 op 1 om voor een versie met schemersensor omdat deze lampen op continuestroom komen. Goed meegedacht!

Prima lamp en verpakking ervan prima in orde.

Leuke lamp en eenvoudige montage.

Ik krijg al een feedback formulier terwijl mijn producten er nog niet eens zijn?

Ik zou mijn ervaring niet kunnen omschrijven omdat ik dus nog niks heb ontvangen.

Snel, goedkoop en kwaliteit

Zondag besteld, maandag gekregen. Een goede kwaliteit voor weinig geld en lage verzendkosten. Duidelijke site maakt zoeken makkelijk. In één woord: klasse!

Zeer goede en duidelijk route van de bestelling en keurige en juiste info 'm.b.t. levering.. Een bedrijf waar ik zeker , indien nodig , zou bestellen ,zeker aanraden bij vrienden en familie.

Altijd snelle service

Makjelijke en overzichtelijke site om te bestellen

Mooi product

Mooi product degelijk

Zeer tevreden met de handgemaakte messinglamp!

Een hele mooie lamp gescoord voor mijn eenmalige mooie boerenkeuken. Snelle aflevering.

NIET WAT IK GEWENT WAS VAN NOSTALUX

Kocht 7-2024 set van 2 stuks wand solarlampjes voor € 95.00. Later net na de corona most ik € 140.00 betalen. Door de corona wat duurder gemaakt. Nu 20-6-2024 € 109.95 betaald. Dat is een eerlijke prijs. Dus ik voel me belazerd , helaas. Hen nu 8/ dezelfde lampjes hangen , dus is het goed zo.

Tevreden, en goeie en betrouwbare service

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB