Filtre

Goed bedrijf goed bereikbaar per telefoon heel te vreden

Goed bedrijf goed bereikbaar per telefoon heel te vreden

Snel

Verzending en bezorging snel, product een ramp

De lamp was onmogelijk te monteren. Eerst de draden vastzetten en daarna moest je nog superkleine schroefjes aan de achterkant vastzetten. Maar daar kan je dan natuurlijk nauwelijks meer bij. De lamp ligt inmiddels in de prullenbak. Geen aanrader.

Verzending en bezorging snel, product een ramp

Snelle en goede levering van een goed product.

Ik heb (als particulier) een buitenlamp besteld. Deze werd nog de volgende dag verstuurd en ik werd per mail netjes op de hoogte gehouden van het hele proces van verzending. Betaling via Klarna, dus achteraf. Ook dat is wel fijn bij een bestelling bij een bedrijf dat ik eigenlijk niet kende. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen bij Nostalux!

Kwaliteit en snelheid

Mooi product en maandag bestellen was dinsdag al in huis: top

Ik had s maandags mijn deurrooster besteld en woensdag in huis net verpakt enz ik ben er bij mee

Jullie zijn prima

Maar de vervoerder had de lamp in de steeg in de regen op het zicht bij de buren gezet en daar een briefje in de bus gedaan. Terwijl we gewoon thuis waren… Een lamp van een 600€?? Voor hetzelfde geld was het weggeweest. Vond ik niet handig in ieder geval.

Snel geleverd,keurig verpakt.

snel verwerkt en top product

na bestellen snel geleverd, en zoals beschreven online

snel verwerkt en top product

na bestellen snel geleverd, en zoals beschreven online

Zeer slecht

De lampen die ik heb mogen ontvangen waren van retour zending waarbij ook nog het glas van beide lampen gebroken waren.

Mooi assortiment en goede service

Ik heb nu in totaal 4 buiten lantaarn besteld. Xidd we. Er fantastisch uit en van goede kwaliteit. Ik ben uitermate tevreden.

Mooi assortiment en goede service

Super snelle levering

Deurrooster maandag besteld woensdag in huis super snelle levering. Erg mooi

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB