Filtre

Super snelle levering

Deurrooster maandag besteld woensdag in huis super snelle levering. Erg mooi

Zonnewijzer is veel kleiner dan ik verwachte

Zonnewijzer is veel kleiner dan ik verwachte

Helaas mislukte het betaalsysteem, maar na 1 belletje hebben zij het netjes inorde gemaakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje klaar is.

Mooi lampje en correct bezorgd !

Mooi En handig lampje !!!

Top product en snelheid

Op maandag nieuwe buitenlamp besteld en dinsdag al in huis. Mooie spullen van goede kwaliteit

Top product en snelheid

Heb de bestelling nog niet ontvangen!

DHL zegt het pakketje gisterenavond te hebben bezorgd. Ik had aangegeven dat men het bij de buren moest afleveren., doch kreeg een bevestiging dat hij bij ons was afgeleverd (maar wij waren er niet!) Klacht bij DHL gedeponeerd, Zij stellen een onderzoek in............... Ik wacht af............... ligt kennelijk niet aan jullie!

Komt afspraken na

Product was niet goed geleverd en dag daarna al omgeruild via chauffeur

levering goed kwaliteit slecht

had buitenlampen gekocht voor in de tuin op zonnecellen. bestelling en levering goed, alleen ze branden maar 1 uur als het donker wordt.

levering goed kwaliteit slecht

levering is goed kwaliteit slecht

had een aantal lampen op zonnecel gekocht voor in de tuin. bestelling en levering perfect. alleen ze branden maar 1 uur als het donker word.

Goede kwaliteit

niet goed

heb een brievenbus voor aan de muur besteld zag er mooi uit op het plaatje.bij levering bleek echter dat deze met uitvul bussen op de muur moest gemonteerd worden wat er niet bij werd verteld(bij bestellen ) brievenbus kwam zeker 2 cm van de muur te hangen waardoor je de uitvul bussen zag zitten. over gebeld voor een retour omdat er geen duidelijke informatie over was gegeven, retour moesten wij zelf bekostigen. slechte service

Super goed

Was netjes snel bezorgd mooi in gepakt top

Goede wrvaring

Mijn bestelling is binnen 2 dagen geleverd.Netjes verpakt.

Goede service.

We waren eerst in de winkel geweest en heel fijn geholpen. Omdat we het even na wilde kijken thuis hebben we online besteld. Werd keurig bezorgd door een vriendelijke chauffeur. Goed verpakt.

Service en kwaliteit

Retourneren is foutloos verlopen

Mooie lampen en goed ingepakt

Hele mooie tuinlantaarns gekocht voor een hele goede prijs . Snel verzonden en heel goed ingepakt .

Snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Snel geleverd!

service is zeer goed

Ik had een porseleinen fitting die moeilijk uit elkaar te halen was. Uiteindelijk is deze gebroken. Na een mail kreeg ik gratis een nieuwe. Top.

Prima en snel

Levering binnen 24 uur