Filtre

Prima product. Goed afgeleverd.

Helemaal top

Ze moeten wel even goed kijken naar de schroeven en de teraslamp dus de kleinere lamp mag de draad wel wat langer zijn dat is dan een min puntje

Hele mooie kwaliteit

De lampen zijn van stevig materiaal en staan prachtig aan onze oude boerderij. Echt een aanwinst

Prima product, snelle levering

Leuk lichtsnoer, lekker lang. 15 meter. Ziet er gezellig uit nu op mijn dakterras

Snelle verzending

Mijn bestelling werd snel en correct uitgevoerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

misleidende website

Ik bestelde een wandlamp (Ancona) met schemersensor. Volgens de website heeft Nostalux deze lampen.Op de webite stond inderdaad dat deze geleverd werd met een lamp, waarin een schemersensor zat, maar bij de beschrijving van het armatuur stond eveneens dat er een schemersensor op zat. Ik belde met nostalux, maar kreeg een medewerker aan de lijn, die uitsluitend bleef herhalen dat de lamp uitsluitend met een lamp met sensor werd geleverd, dat ik beter moest leren lezen en beëindigde het gesprek met daaaag! Een absolute onvoldoende voor open staan voor kritiek en klantvriendelijkheid.

Een lampje was defect. We hebben het gemeld en ontvingen de volgende dag een nieuw lampje. Top

super snelle service

super snelle service

Mooie spots, handig te bevestigen!

Mooie spots, handig te bevestigen!

Snelle levering perfect

Zeer goede en snelle verzending

Het werk allemaal goed bij jullie

Super winkel en personeel.

Directe levering, super webseite, maar het glas van de lamp is gebroken

de bestelling en levering was tijdelijk, maar het glas van de lamp is beschadigt.

Alles gegaan zoals je verwacht.

Mooie producten en levering zoals het hoort.

Mooie afwerking

Snelle levering, lampjes waren gedeeltelijk opgeladen. Heb nog niet het vertrouwen of alle batterijen genoeg capaciteit hebben, moest eerst al drie handmatig opladen, en na een paar dagen nog eens twee. Er zijn echter ook lampjes bij die na opladen de volgende ochtend nog steeds branden, en dat vind ik dan weer boven verwachting...

Slechte service

Meerdere lampen besteld. Waar we tevreden over waren. De lampen komen overeen met de afbeelding. Bij de laatste lamp werd geen montage set geleverd. Alle andere lampen wel. Hierover gemaild dat dit vergeten was maar kreeg reactie dat dit er niet bij hoorde omdat iedereen thuis wel schroeven heeft liggen. En ze zo de prijs goedkoop kunnen houden. Waarom ze dan bij alle andere lampen wel geleverd wordt blijft dus onduidelijk en wat mij betreft zijn het slechte excuses.

Mooie lampen en netjes geleverd

Mooie buitenlampen (Jersey). Netjes bezorgd. en ze staan prachtig ...

topservice

correcte en heel snelle levering

snelle service

goede kwaliteit, snelle service

Zeer vlotte en snelle service

De communicatie per mail verliep zeer vlot, men was zeer behulpzaam en de bestellingen werden zeer snel geleverd. De producten voldeden volledig aan onze verwachtingen. We zijn een tevreden klant en bevelen Nostalux aan iedereen aan.

Goed geholpen toen levering niet bleek te kloppen

Hele mooie buitenlampen en snel en netjes geleverd

Mooie lampen met heel uitgebreide gebruiksaanwijzing. Alles zeer netjes verpakt en snel bezorgd.

Leuke lamp - snel geleverd

Prima service en ook nog een gratis lamp!

Goede service en levering

Prima levering en product