Filtre

Mooi lamp

Mooi lamp, en het peertje gratis gekregen!

Mooie lampen en snelle levering

Mooie lampen, snelle levering en goed advies.

Betrouwbare zaak

De klantenservice is erg goed. Reactie per mail gebeurt heel snel en er wordt goed meegedacht.

De buitenlamp die ik heb besteld bevalt goed. Precies zoals ik het had verwacht

Hoewel het product niet overeen kwam met wat ik wilde hebben heb ik het terug gestuurd binnen 1 week geld terug ontvangen

Snelle levering en goede klantenservice

Bij mijn levering was er iets kapot. Dit werd zonder problemen direct opgelost en vervangen.

Snel geleverd,

Heb 1 lamp geplaatst, nog niet geïnstalleerd Lamp niet op bijpassende voet te monteren, heb extra gaatjes moeten boren en zijn ook geen bevestigingsmiddelen schroefjes bijgeleverd. Jammer, lamp vinden we prima

Kwalitatief goede producten, prima prijzen en snelle verzending

Overzichtelijke website, goede producten met nette prijzen en snelle levering

snel, duidelijk en eenvoudig bestel tot levering proces

de website was overzichtelijk en hadden we snel gevonden wat wij zochten. Leuk dat combinaties getoond al was dit voor ons overbodig. de bestelling was binnen 2 werkdagen netjes verpakt in huis,

Mooie lamp, snelle service

Idem

Mooi en goed product voor een hele mooie prijs

Goede kwaliteit, snelle levering

Perfecte kwaliteit,veel keuze, snelle levering Goed verpakt. Een aanrader

Super snelle levering en netjes verpakt!

Gister middag besteld en de volgende ochtend al in huis… netjes verpakt, duidelijke bevestigingsmail en daarna update dat je pakket onderweg is. Super tevreden!

Echt helemaal goed.

Helemaal goed, zeer tevreden

Snelle levering, in degelijke verpakking

Mooie producten en snelle levering

Ik bestel met enige regelmaat. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Aanrader

Mooie lamp voor een redelijke prijs

Mooie lamp voor een redelijke prijs.

mooie lamp ,snel geleverd

Prima zaak ,mooie lamp.

Kwaliteit verlichting

Kwaliteit verlichting voor een goede prijs. Snelle levering.

Ze komen hun afspraken na wat staat vermeld op hun site

Overzichtelijke website en snelle en nette service

Ik was op zoek naar buitenlampen voor aan de achtergevel. Een ruim assortiment voor ieder wat wils en in meerdere prijsklasse zodat iedereen kan slagen!

Levering conform

Prettige site om via internet te bestellen. Duidelijke info. Waargemaakt voor 16.00 besteld ook volgende werkdag besteld. Waren deugdelijk verpakt.

Geheel volgens afspraak!

Prima prijs-kwaliteit, daarnaast levering volgens afspraak. Kortom heel tevreden.

Twee keer niet op tijd verzonden

In maart en in september besteld. Beide keren voor 16:00 uur. Beide keren eerst telefonisch contact gehad of het wel echt op voorraad was (omdat ik er haast mee had) en beide keren werd beloofd dat het die dag nog verzonden zou worden. En beide keren gebeurde dat niet. Aangezien het voor een schip bestemd was wat daarna weer weg voer en maanden niet in de buurt kwam is dit een groot probleem. En verwekt het extra ergernis als je telefonisch beloofd wordt dat het die dag echt verzonden wordt en ze doen het niet. Aanbevelen: Niet als je het snel wil hebben.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB