Filtre

Mooie lamp en snel verzonden

Prachtige lamp en veilig thuis aangekomen. Wel veel verpakkingsmateriaal. Lamp zat in doos met piepschuim en die doos zat in een driedubbel zo grote doos met plastic bumpers erin.

Mooi product

Ik had solarverlichting gekocht en die bevallen goed. Stevig en helder licht.

Alles op tijd en in 1 keer goed

Top gelopen ga ik vaker wat bestellen

De buitenlamp op een afbeelding vele malen mooier en groter dan in werkelijkheid.

Service is goed. De buitenlamp is te duur voor wat het is. Zeer eenvoudig exemplaar, terwijl de afbeelding anders lijkt.

Snel geleverd. Prima kwaliteit/prijs verhouding

Prima kachel. Ook prima service en levering.

Prima kachel. Ook prima service en levering.

Prima verzorgd

Wellicht beter als bevestigingsmateriaal is inbegrepen

Keurig verpakt en bezorgd. Mooi fietsenrek.

prettig en snel

leveren wat ze zeggen.

Alles verliep vlekkeloos en ben heel tevreden over de kwaliteit en dienstverlening.

Super kwaliteit en levering

Kwaliteit van de stallamp is helemaal top. Goed materiaal, mooi model. Informatie over de bestelling en levering bijna teveel mails. Maar dat is altijd beter dan te weinig informatie.

Lamp besteld inclusief led lamp echter de verkeerde ontvangen. Gemaild en de goede is meteen verstuurd. Erg vriendelijk en goede service

Super blij

Mijn buitenlamp werd snel geleverd en overtrof mijn verwachtingen. Uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs. een aanbeveling waard.

Mooie lampen, snelle service

Mooie kwaliteit lampen en snel geleverd met duidelijke communicatie. Na 2 lampen besteld te hebben. Meteeen nog 2 besteld. Goede prijs en goede service. Aanrader.

Op tijd geleverd.

Wandbrievenbus PB1 Italië matzwart NOS1682 gekocht. Product omschrijving komt overeen. Ik ben tevreden mooi formaat neemt weinig ruimte in. Groot genoeg voor enkel wat post maar heb je veel folders/kranten dan zou ik zeker een grotere aanbevelen. Prijs/kwaliteit zal met gebruik de komende jaren uitwijzen. Dus vandaar 4 sterren.

Mooi materiaal. We hebben 2 buiten lantaarn, brievenbus, vlaggenmast en nummers besteld maar zeer te

Perfecte snelle levering. Mooi en heel degelijk materiaal. Mooie producten

gewoon goed.

bestelling gedaan. netjes afgerond. op tijd geleverd. Heel goed. Dik tevreden. ook over het artikel.

Mooie kwaliteit, gunstige prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer

De lampen komen in een rijksmonument te HUISDUINEN . De keus was snel gemaakt ! Nautische kwaliteit die de zeelucht kan weerstaan

Mooie buitenlampen

Mooie en stevige buitenlampen. Snel geleverd.

Geen bijzonderheden

Perfect!

Snelle levering. Gebroken glas in lamp na reclamatie binnen een dag zonder gedoe vervangen.

Hele snelle levering!

We waren zeer tevreden, nog niet eerder besteld bij Nostalux. Goede en snelle levering

Snelle levering, goed verpakt een prachtige lampen.

Daar heb ik eigelijk alles al mee gezegd

Snelle levering, zorgvuldig verpakt!

"Mijn ervaring in een zin" zegt genoeg! Heb geen slechte ervaring met Nostalux. Zeer tevreden met de producten.

Geweldig geleverd, snel en met goede service!

Het is geleverd zoals aangegeven en de kwaliteit was zoals beschreven, het is een goede kwaliteit voor de bruiloft. Mooi lichtgeel licht! We gaan er nog lang van genieten.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB