Filtre

Snelle levering, netjes verpakt. Mooie lampen.

Snelle service lamoen zijn keurig verpakt.

Goede snelle levering en goed verpakt!

Ik heb een lamp besteld en deze is snel geleverd. De lamp is goed en hangt ook al. Dus tevreden.

geweldig ervaring met nostalux

overzichtelijke site goede verpakkingen

Heel tevreden

Mooi op tijd, goed verpakt, ziet er verzorgd uit, een mooi product.

Aankoop geslaagd

Duidelijk wat er verkocht wordt, netjes verpakt geleverd, op een manier dat he naar de toekomst ook weer ingepakt opgeborgen kan worden. Netjes en snel geleverd zonder problemen, en duidelijke rekening. Ook het betalen ging zonder problemen.

Bestelling was snel geleverd Product goed

snel geleverd en goed product

snel geleverd en goed product..jammer dat de stickertjes aan de zijkant zitten, is een heel gefriemel om ze eraf te krijgen

Mooie spullen en snelle verzendin

Snel geleverd Duidelijke omschrijving Veel keuze

Prima aankoop

Tevreden koper

UITSTEKEND

KOMEN AFSPRAKEN NA EN LEVEREN KEURIG MATERIAAL

Goede kwaliteit

De kwaliteit was uitstekend. De beschrijving was heel duidelijk. De levering was prima optijd en veilig verpakt.

Mooie stevige hanglamp inclusief sensorlamp.

Heb deze buitenlamp vandaag opgehangen in combinatie met een uitvalscherm. Het installeren van de lamp is op zich een makkie, alleen de aansluitkabel had voor het mooie wat langer gemogen. Je moet de lamp namelijk ook nog omhoog houden en deze is dan best wel zwaar, een ondersteuning toegepast en dan is het aansluiten zo gepiept. Kortom een mooie stevige buitenlamp die tegen een stootje kan.

Alles volgens afspraak. Prima!!

Uitstekend!

Prima bedrijf

De bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Het artikel was ook prima verpakt om beschadigingen te g en te gaan. In 1 zin super.

Prima bedrijf!

Vlotte en correcte leveing.

Kwaliteitsproducten

Correcte afhandeling en levering. Lichtsnoer en tuinspots van mooie prijs/kwaliteit

Heel goed verzorgd,

product doet aan alle verwachtingen

Mooi product voor goede prijs en goede service

Drie buitenlampen gekocht bij Nostalux. Ben er erg blij mee. Voorafgaand aan de bestelling had ik een vraag voor de klantenservice. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de oplossing werd zoals besproken uitgevoerd.

Bestelling en levering uitstekend 1005 tevreden opmerking ...aandachtspunt..........de porseleinen lampfitting was stuk. Gelukkig kom ik zelf uit de elektro branche, dus ik had er nog een liggen..

Chineese troep voor net iets teveel geld

“Luxe” solar lampjes gekocht voor in de tuin. Qua koop/levering niets op aan te merken, maar kwaliteit van de lampjes is beneden maats voor de prijs die je ervoor betaald. Zo waren de meeste lampjes al op een of andere manier (licht) beschadigd en was de afwerking slecht. We hebben ze wel opgehangen en ik moet eerlijk zeggen, ze geven mooi en veel licht als ze ‘s avonds aan gaan.

Goede prijs kwaliteits verhouding Snelle correcte levering Prima

Prima produkt

De bestelde armaturen zijn snel geleverd.

Goede verhouding prijs kwaliteit

Ik heb Boston buitenlampen gekocht. Een degelijke strakke lamp met veel glas. Ziet er goed uit.

Conform website

Keurige ,tijdige aflevering van beide lampen

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB