Filtre

Mooi product en snelle levering

Mooie lampen, eenvoudig te installeren. Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van status.

Netjes, correct en duidelijke uitleg

XXX

Zeer snelle levering,

Had verkeerde brievenbus besteld, retour gestuurd, zeer snel geld weer op mijn rekening. Andere brievenbus weer snel ontvangen

Mooie lamp en goede service

Mooie buitenlamp en is goede kwaliteit! 1 glaasje in de lamp ontbrak maar na een telefoontje de volgende thuis ontvangen. Goede service!!

Mooie producten. Goede kwaliteit.

Eenvoudig, niet duur en snelle levering

zeer tevreden

goede service , snelle levering, mooie producten.

Wou dat ik dit eerder had gekocht

Ik heb Patio 20m Lichtsnoer kleur Incl. LED gekocht en inmiddels op mijn dakterras geplaatst. Ziet er echt heel gezellig uit! Heb een smartplug erbij gekocht hierdoor kan ik met telefoon de extra gezellige gekleurde lichten uit doen. Absoluut een aanrader! En wat ook handig is als je wilt kan je kabel verlengen of de uit einde gebruiken als xtra stroom aansluiting. Snelle levering ook trouwens!

Mooie lamp voor een goede prijs.

Erg blij met de aankoop. Levering verliep ook goed.

Mooi spul voor een goede prijs

Goede website, telefonisch extra vragen vriendelijk beantwoord. Snelle en zorgvuldige aflevering.

Binnen een paar dagen geleverd. Netjes verpakt,ze branden perfect

Snelle levering en mooi product

Levering was heel snel. Product niet alleen mooi maar voelt ook degelijk aan. Lamp met sensor werkt ook goed en gelukkig is het spotje fel genoeg om een boom (stam) van een paar meter uit te lichten. Ik wil er eigenlijk nog een paar maar koord van 2 m jammer genoeg te kort.

Zoals afgesproken

Zoals afgesproken hebben wij lampen gekregen .

Suoer service

1 van mijn 3-4 glaasjes van de lamp was gebarsten en ging kapot. Maar er werd na 1 mail, direct een nieuwe toegestuurd.

Snelle en correcte bezorging

Zeer mooi, maar jammer dat er 1 lampje de volgende dag niet meer brandt

Alles zeer vlot en correct verlopen, zal misschien nog 10 m bij bestellen

Snel geleverd.

Donderdagavond led lamp besteld in de middag geleverd.

Supersnelle levering, duidelijke communicatie en topkwaliteit.

Supersnelle levering, duidelijke communicatie en topkwaliteit.

Mooie vlaggenstokhouder, slecht montage materiaal

De vlaggenstokhouder voldoet aan specificities maar bijbestelde montage materiaal is slecht. De schroeven van zeer matige kwaliteit waardoor heel snel dolgedraait. Als je vervolgens met een tang de schroef als nog in gevel krijgt is overgebleven schroefdraad waar sierkapje op moet nog veel te lang en zit je met 5-7 mm speling. Dusvraad zeker de vlaggenstokhouder maar koop zelf montage materiaal.

Uitstekend en snel

Al meer gekocht, altijd uitstekende producten en leveringen op tijd. Niets op aan te merken.

keurig precies wat ik bedoelde

Alles netjes afgeleverd . Het artikel was precies wat ik bedoelde. Had nog wel mijn twijfels of het wel was wat ik wilde hebben.Ik vind het nl moeilijk om iets van een plaatje te kopen als je zelf niet voldiende kennis hebt. Maar het is goed gekomen

Uitstekende eerste ervaring met Nostalux.

Levering van 2 tuinlampen keurig op tijd afgeleverd. Lampen waren prima verpakt.

Snelle levering, goede kwaliteit

Product is zoals omschreven, kwaliteit is goed, levering is snel en netjes. Top!

Prima service, kwaliteit product valt tegen

Het bestelproces ging prima, de bestelling werd snel en keurig uitgevoerd. De kwaliteit van het geleverde product valt tegen. de geleverde armatuur is van een heel dun materiaal. Ik verwacht geen erg lange levensduur.

Verkeerde levering maar de volgende dag al helemaal goed gemaakt. Top service!

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB