Filtre

Super snel en mooie producten

De bestelling werd super geleverd. Volgende dag al.

Keurige service, snel, vriendelijk en adequaat. Top shop.

top

Goedemorgen ik heb van de week er weer 3 bij gekocht Ik heb er nu 6 Maar er was er 1 niet kompleet er miste 1 onderdeel en de verpakking van her glas was ook open en die schroefjes van die andere zijn allemaal chroom en deze twee niet Ik zou graag nog een hoekje willen hebben die nis ik om het glas vast te zetten

Product was snel besteld en idem geleverd. Wel jammer dat voor een antraciete uitvoering van de brievenbus 40 euro meer gevraagd wordt dan een groene of zwarte.

Snelle levering! Goede service! Veilige verpakking

Goed en snel mijn bestelling ontvangen

Ik heb mijn bestelling goed en snel ontvangen. Ik ben vorig jaar in jullie winkel geweest en 3 mooie buiten lampen gekocht. Nu had ik een nieuw glas nodig voor een kringloop vonds.

Super kwaliteit en service!

Diverse lampen besteld voor in de tuin. Na een email voor extra info meteen een reactie en alles besteld, snelle levering, mooie prijs en goede communicatie als er iets niet goed gaat qua voorraad. Prima!

Snelle levering, goede communicatie en kwaliteitsproducten!

Hele goede service, snelle levering met goede communicatie status bestelling. Ook de kwaliteit van de lampen is heel goed. Volgende keer bestel ik hier weer.

Goede informatie en prima uitvoering van de bestelling

Bestelleing en uitvoering ervan zijn heel goed verlopen.

Duidelijke website

mooi product; snel geleverd; zeer goed verpakt; ronduit klasse

Zie de kop

X

Prima, maar lange levertijd. 2 weken.

Onderdeel nodig van een jaren oude lantaarnpaal en deze was gewoon te koop bij Nostalux. Snelle reactie, snelle levering.

Product, communicatie en levering is top

Product, communicatie en levering is top

Eind van de dag besteld en andere dag alweer in huis

Goede organisatie

Geen enkele negatieve opmerking. Integendeel. Makkelijk te bestellen en levering erg snel en zeer correct. Een voorbeeld voor anderen.

Vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen.

Er was een vraag over de montage en die is vervolgens naar volle tevredenheid beantwoord.

Helemaal top

Verschillende keren wat Besteld en altijd snel in huis. Top service.

Mooie lampen, snel geleverd

Leuke lampen voor buiten, lekker groot. Wel nadeel dat het glas nog in de lantaarns moet, dat verwacht je niet bij deze prijzige lampen, ook de “gratis” meegeleverde lichtbron is niet echt passend bij het formaat van de lamp, jammer dat ze het verzoek niet opgevolgd hebben.

Goede en snelle levering. Product is top.

Wij hebben een Robot stofzuiger gekocht, in een woord. Top product, eenvoudig te installeren!

Een tevreden klant

Tijdig en correct geleverd

Moment van bestellen tot en met afleveren prima verzorgd

Mooi produkt

De lamp zag een mooi uit met stevige ketting,maar de ophanging erg matig,zo matig dat de schroeven die aan de zijkant aangedraaid moeten worden aan een kant al direkt doordraait, wat de ophanging van 6 kilo plausibel maakt. Na telefonisch contact met een kluitje in het riet gestuurd.

Product was niet helemaal goed gebeld en volgende dag een nieuwe gekregen niet moeilijk doen echt een top service Ik ga hier vaker bestellen Gr Bob

Niets te klagen, order in goede staat ontvangen

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB