Filtre

top

eindelijk een goede kwaliteit lamp en zonder beschadigingen bezorgd

Slecht

Zending lantaarnlamp was niet compleet! 2 dozen was er 1 doos niet bij de zending. 3 dagen thuis gezeten met dat prachtige weer! Electricien 2 x langs geweest om te plaatsen! Verkeerde melding van bezorging door Nostalux was 1 dag later! Wat een narigheid

Nette levering, alleen probleem met ophangen brievenbus

Een nette levering waarbij je goed op de hoogte gehouden wordt. Helaas een kleine beschadiging bovenop onze nieuwe brievenbus, al voor verzending moet dat erop gezeten hebben. En duidelijke vermelding dat er geen spullen voor ophangen bijgeleverd zal worden, maar totaal niet vermeld dat de brievenbus niet open kan als je hem bevestigd tegen de muur. De klep kan dan niet bewegen. Nu moeten we zelf een oplossing bedenken. Zeer jammer voor zo’n mooie brievenbus. Daarom wel 3 sterren maar producten mogen beter nagekeken worden voor verzending en meer uitleg hoe je het kan bevestigen zou erg fijn zijn! Nu een brievenbus die niet open kan, niet echt handig en dat voor toch veel geld.

Mooi en snel

De lampen die ik gekocht heb zijn behalve mooi , ook snel geleverd! Super!

Snel en netjes

Goede site snel bestellen erop de hoogte gehouden van het verloop van mijn aankoop

Ruime keuze en scherpe prijzen

Op zoek naar buitenlampen viel ons de ruime keuze op. Ook dez prijzen waren scherp. De website werkt snel en prettig.

Super .

Komt afspraak van snelle levering na Prachtig product !

prima product en snel geleverd

Goed en snel geleverd maar de bezorging door DHL was weer flut. Even bij de buren afgeven is er niet meer bij. Gewoon buiten bij de voordeur gelegd waar iedereen het zo kan meepakken. Dat is deze keer gelukkig niet gebeurd.

Goede terugkoppeling via mail van de verzending wanneer het bezorgd wordt.

Niet zo goed…

Ik had twee buiten lantarens besteld en bij allebei is er glasschade, bij de ene een rechthoekig ruitje, bij de ander een driehoekig ruitje.

Zoals omschreven en zoals op foto’s

De bestelling ging er makkelijk! Product zag eruit zoals op de foto’s, was goed verpakt en de prijs/kwaliteit verhouding is super

Er ontbraken een aantal lampjes bij de levering. Gebeld en de volgende dag binnen! Mooi op tijd voor gebruik!

Super!!

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering. Top!

Mooi product volgens afspraak geleverd!

Mooi product volgens afspraak geleverd!

Correct

Vlugge levering

Snelle levering, goed product.

Betrouwbare leverancier, dat is in deze tijd al heel wat.

Ze doen wat ze beloven.

Erg mooie vlaggenhouder

Wij zijn blij met de vlaggenhouder. Mooie kwaliteit en net even anders dan de gangbare vlaggenhouders met de leeuwen. Prachtig afgewerkt.

Goede levering

Goede levering. Op rijd en keurig verpakt .

Prachtige lampjes en snelle levering

We hebben de snowball-lampjes en die zijn erg sfeervol! Snelle levering, dus helemaal tevreden.

Mooi assortiment, snelle levering “Voor elk wat wils”

Het contact is prima verlopen en we zijn blij dat we bij de bevestigingsplaat konden kopen.

Heb het alleen nog niet ontvangen

Alles correct verlopen

Op zaterdagavond mijn bestelling geplaatst en op woensdag geleverd (in Belgie)

Tegenvaller

Al verschillende artikelen bij jullie gekocht waar we goed over tevreden zijn. De bank die we nu besteld hebben is in verhouding veel te duur voor de kwaliteit die je hiervoor krijgt. Spijt van mijn aankoop.

Keurig geregeld.

Keurig geregeld.