Filtre

Prima bedrijf

Artikel kon niet in juiste kleur geleverd worden, ze hebben er voor gezorgd dat het alsnog geleverd werd

Binnen 48 uur geleverd

snel verwerkt en verstuurt

Snelle levering en goede kwaliteit

Zie bovenstaande

Slechte service

Lamp van € 300. Glas kapot gegaan. Nieuwe besteld koste € 50,- met monteren daarvan een veertje geknapt. Hiervoor zou ik € 35,- moeten betalen. Gewoon service zou ik denken, kostprijs een paar dubbeltjes. Laat maar. Zo'n leverancier gaat alleen voor de winst.

Mooie lampen, precies wat ik zocht

Mooie lampen, precies wat ik zocht

Zeer klantvriendelijke organisatie

Uitstekende organisatie met prima producten!

Eindelijk een webshop die doet wat ze beloofd Supersnelle levering Top producten Goede en eerlijke informatie

Kwaliteit, degelijk product, snelle levering, eenvoudige montage.

Snelle levering, montage goed beschreven, degelijk product. Een aanrader !

Mooie kwaliteit buitenlampen

Mooie webshop, snelle bezorging

Meteen geregeld vriendelijk

Zeer snelle verzending .goed verpakt. Vriendelijk

formidabel

Correcte en vriendelijke afhandeling en het artikel kunstig verpakt en met zorg afgeleverd.

Correct

Goede communicatie

Mooie en prachtig maar details zijn belangrijk

Prachtige lamp en prima service Toch zou ik op website meer detail info willen zien. Technische tekening met maten cm ect zijn Key bij bevestigen. Door gebrek aan technische info conclusie dat het niet lukt en ik ander model moet nemen. Mijn verzoek gooi bij elk model op de website de technische tekening met maten en vooral waar boorgaten zitten .

Voldoet helemaal aan omschrijving

Keurig en veilig verpakt en snel verzonden

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd en zien er mooi stevig uit, goede kwaliteit.

!

!

Goede en tevens mooie kwaliteit .

Alles goed geregeld

Prima webshop, makkelijk te gebruiken en snelle levering

Geweldige service!

Per ongeluk het verkeerde model besteld. Balen!. maar het werd na het sturen van een mailtje gelijk opgelost! Heel erg blij mee. En ook de manier van verpakken van jullie prachtige producten is top. Een zeer tevreden klant die zeker in de toekomst op jullie site terug komt.

Snelle levering, mooie producten, ook het omruilen gaat snel

Product voldoet aan de verwachting en is zoals beloofd op tijd bezorgt.

Mooie uitstraling van lamp tot verlichting.

Artikel voldoet aan wens

Snelle levering volgens afspraak. Artikel voldoet aan wens.

Mooie lampen maar slechte match met bijpassende spie

8x Jersey buitenlamp + “bijpassende” verankering spie gekocht. Bij plaatsing blijkt dat de schroefgaten van de montageplaat van de lampen niet overeenkomen met de bevestigingssleuven van de spie. Er moeten dus minstens 2 nieuwe gaten worden geboord. En ipv de bijgeleverde metalen pluggen, was het wellicht efficiënter geweest als er bevestigingsmateriaal werd bijgeleverd voor de spie. De lampen voldoen aan de verwachting maar het was prettiger geweest als het “bijpassende” materiaal ook inderdaad bijpassend was geweest.

8 Korenmarkt

Zwaagdijk-oost 1681PB