Filtre

Perfect vanaf bestelling tot aflevering

Prima vanaf bestelling tot aflevering. Pluim

Mooie lampen

Goede verpakking en snelle verzending.

Snelle en correcte bezorging

Verder is alles compleet maar over het product kan ik nog te weinig zeggen, omdat dat door o.standigheden nog niet aanwezig is bij mijn doelstelling op de camping om het te kunnen testen.

Goede ervaring op tijd in huis.

Het enige wat ik wilde opmerken is dat je in de spies die onder de grond moet en vastgezet wordt met het lampje erop is dat de gaatjes in de spies niet overeenkomen met de lamp we moesten er een gaatje bij boren. Verder prima.

Bestelde goederen op een verkeerd adres geleverd. Nog steeds wachtend op levering.

Schuld ligt bij vervoerder maar Nostalux laat mij in de kou zitten door niet snel opnieuw te leveren. Goederen zijn voor mijn huis in Frankrijk bestemd en nu kan ik ze niet meer met de auto meenemen. Slechte beurt !

duur !

Prikkabel gekocht en ontvangen alleen 12 losse lampen erg duur en de kwaliteit qua sterkte best gauw kapot dun glas !

Weer een prachtige lamp

De 2de keer dat we een lamp kopen bij Nostalux…weer prachtig… ontzettend veel keus… goede kwaliteit…op tijd geleverd …. goed verpakt… in 1 woord Top!!! Die houden we erin!!!

Alles goed geregeld

We hebben bij nostalux alle lampen en brievenbus besteld , mooie kwaliteit ,grote keuze en snelle en goede bezorging .

Mooie lampen

Goede service en lampen branden prachtig. Aanwinst voor de tuin

geleverd zoals besteld

Dienstverlening goed, product minder goed.

Goede dienstverlening bij bestelling= navragen vervoerskosten. Product=natuurstenen brievenbus: verpakt in krat dat bijna uit elkaar viel, bijbestelde sokkel te klein, dus zelf extra tegels aangeschaft waarop de brievenbus is geplaatst.

Snel en netjes geleverd

Artikel was volgens verwachting en de levering was zeer snel.

Prima geholpen

Duidelijk en goed geholpen

Super tevreden en snelle levering

Echt super tevreden

Prijs/kwaliteit meer dan goed.

Levering voldoet aan de verwachting

Snel en kwaliteit.

Goede service, duidelijke uitleg, prima product.

Voldoet geheel aan de verwachting. Blij mee.

Uitstekend geholpen met vraag over onderdelen K&S lampen.

Snel gereageerd en onderdelen na bestelling snel verstuurd.

Alles perfect verlopen

Top Service

Snelle levering,Goede service

Goede producten, snelle levering, geen antwoord op mijn vragen

Zie bovenstaande. Betrouwbare partij maar indien ik een vraag dan wel klacht over een product heb, dan verwacht ik ook een antwoord. Ik heb diverse producten bij u besteld. Een van de producten functioneert niet zoals het zou moeten (doet 't gewoon niet meer). Een antwoord en vervanging van het product is iets wat ik bij uw bedrijf vind passen.

super mooi spull, zeer kwalitatief, op tijd geleverd

makkelijk website, snel en makkelijk, mooi spul

Uitstekend kwalitatief en mooi product.

Mooi en goede kwaliteit. Zeer goede afwerking. Kleur champagne zou beter beige worden genoemd. Je verwacht een lichtere kleur bij champagne. Zeker een heel mooi product.

Goed materiaal ,goede service

Goed alles