Filtre

Goede en snelle levering

Mooi sterk product

Snelle levering en een mooi product

Prima kwaliteit

x

Slecht

Niet compleet geleverd en ondanks toezegging en opbellen door ons nog steeds niet na geleverd, ondanks steeds afgesproken. Ik moet onderstaand akkoord gaan, anders kon ik jullie niet beantwoorden, maar ik wil per sé niet dat ik in openbare systemen terecht kom.

Overzichtelijk, netjes en kwaliteit

Alles gegaan volgens afspraak.

Geleverde artikelen prima. Tijdstip van leveren volgens afspraak.

Delivery and service good!

The only minus comes with the notifications being Dutch. Maybe you could develop your system to provide international customers English notifications of delivery, invoices, etc. The inquiry was responded in English, though.

Prima webwinkel

Mooie kwaliteit tuinlampen besteld. 20 meter met 30 lampjes. 2 niet werkende lampjes werden meteen vervangen door werkende na een mailtje met zelf nog een reservelamp. Tevreden

Prima product, heldere site, vlotte bezorging!

Zoals boven. Het licht is mooi van sterkte en kleur. Fijn dat breed of smal schijnend licht zelf in te stellen is!

Met Nostalux zelf tevreden met de lamp niet

De montagehandleiding niet te volgen en niet te leze zo klein.

Praktische opening aan de bovenkant. Alleen jammer dat er geen boormal bij geleverd was.

Snelle levering contact reactie prima

Er was met de levering iets niet goed gegaan contact gehad en reactie later kwam er als nog de restant bezorging dus oké

Snelle levering, prachtige lamp

Blij met onze nieuwe buitenlamp Plaatje om te zien Snelle levering engoed verpakt

Goede lamp snel geleverd

Perfecte lamp Goede prijs Snel geleverd

Mooie brievenbus, echt een aanwinst.

Bestellen en levering verliepen prima. Helaas zat er geen handleiding bij (op YouTube ook geen instructie gevonden). Een waarschuwing dat de stenen brievenbus niet door twee personen te dragen is, was wel fijn geweest. De bijgeleverde verankering is een betonnen U element. Maar de plaatsing verliep niet goed, we kregen het niet goed horizontaal en het verzakte meteen. We hebben de brievenbus op een grote tegel (a 14,50 bij Karwei) geplaatst en vastgekit. Zuur is wel dat het U element er verplicht bijgekocht moest worden. Waardoor de prijs niet 299,- was maar 333,95. Een los U element kost nog geen 15,-. Dus daar klopt iets niet.

Goede ervaring, snelle levering en probleem van gebroken glas snel opgelost

Goede ervaring. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering waarbij er helaas één glas gebroken was. Ook dit is snel en zonder extra kosten opgelost.

Snelle en duidelijke reactie op onze vraag.

We waren opzoek naar nieuwe lampenkappen voor onze buitenverlichting. Ze waren dof en erg verkleurd. We hebben een foto gestuurd van de lampen maar hadden geen idee wat het merk/type was. Dank dank, alles ziet er weer strak uit.

Perfect geleverd

Snel en een goed product verpakt in een degelijke doos geleverd

uitstekende prijs/kwaliteit!

Mooie producten, goede kwaliteit, klantvriendelijk, goede service en advies, snelle levering, kortom aanrader!

Zeer snel bezorgd

De volgende dag al in huis. Top!!

Super service, goed meedenkend naar een passende oplossing

Paar solar lampen besteld. Werden snel geleverd. Een onderdeel was beschadigd. Heb ik gemeld en meteen een nieuwe gekregen. Super service!

Onvoldoende informatie op de website m.b.t. licht/donker sensor.

Helaas onvoldoende informatie op de website over de werking van de licht/donker sensor. Deze is niet in de lamp ingebouwd maar in de lichtbron. Ik was in de veronderstelling dat dit wel het geval zou zijn. Bovendien is de licht sensitiviteit van de lichtbron zeer slecht. De lamp brandt overdag bij bewolkt weer. Tegenvaller.

Uitstekend chauffeur vriendlijk

8 Korenmarkt