Excellent

Searched everywhere for an obsolete part. Found one remaining on your website .It was in my letterbox 48 hours after ordering. It was deliverd to rural France from Holland. Excellent service and delivery

Goede communicatie, snelle levering, goed product.

TOP

Goed en snel geleverd

Goed bedrijf en snelle afhandeling!

Ik ben blij dat ik nog ergens een nieuw kammetje voor een tondeuse kon kopen. Duidelijke website en snel geleverd.

top

top

Goed en duidelijk!

Goed en duidelijk!

Super snelle redder in nood

Altijd onverwacht: element van fornuis defect. mijnOnderdelenhuis had het op voorraad, woensdag 12:36 besteld, donderdag 12:14 bij postNL-punt. Kon het die middag nog monteren, oven weer operationeel.

Goed en snel en niet duur

Op vragen serieus antwoord

Snelle levering top.

uitstekende service

uitstekende vriendelijke en snelle service

Goede site, onderdeel makkelijk te vinden.

Goede site, onderdeel was snel in huis en heel makkelijk te vinden.

Minderwaardige kwaliteit

Heel zwak materiaal afdekkapjes vallen eruit na bevestiging uit.

Originele onderdeel tegen schappelijke prijs.

Veel onderdelen winkel en webshops hanteren absurde bruto prijzen voor de originele onderdelen, hier bij onderdelenhuis Goes vragen ze redelijke prijzen hiervoor. Goed telefonisch bereikbaar, en netjes te woord gestaan. (je zou niets anders mogen verwachten, maar helaas is dat niet meer vanzelfsprekend) Levering duurde één dag langer, maar dat kwam door PostNL en de vakantie periode aldaar.

prima, snelle levering en duidelijke site

prima, snelle levering en duidelijke site

Gewoon goed, de juiste onderdelen snel en netjes geleverd.

Lage prijs, snel geleverd

Veruit laagste prijs voor het onderdeel dat ik nodig had. Besteld en volgende dag al in huis. Top.

Snel, goed en vriendelijk.

Zoals hierboven.

Heel Goed geholpen

Voor mijn vriezer een onderdeel besteld Nu wist ik totaal niet hoe ik dit uit moest zoeken Maar ben heel goed geholpen via de mail En het is binnen en past perfect Je kunt eenvoudig mailen en krijgt snel antwoord Met een link dus je kunt niet mis grijpen Het onderdeel was niet op voorraad wat begrijpelijk is Want volgens mij zijn er zoveel dingen dat je niet alles kunt hebben En het was er na een dag of vijf Zeer tevreden !

Doen wat ze zeggen!

De site met onderdelen is zeer toegankelijk en bevat niet alleen onderdelen van de nieuwste modellen. Ook voor een 20 jaar oude Philips Senseo levert Onderdelenhuis Goes nog onderdelen en zijn daarbij ook nog eens scherp geprijst tov andere aanbieders. Onderdeel werd keurig verpakt binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Helemaal top.

Het juiste product voor een scherpe prijs en snel bezorgd.

voldeed volledig aan behoefte

ze hadden exact het benodigde onderdeel

Doet wat ze zeggen.

Artikel perfect en snel afgeleverd en dat nog aan een interessante prijs.

Ganzepoortstraat 24

4461 JZ Goes