Uitstekende producten

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles is prima gegaan!

Snel en vertrouwd

redelijke prijzen goede kwaliteit en snel geleverd

Fijne ervaring waarbij er ook aandacht is voor nazorg

Helemaal super

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kreeg gelijk antwoord op een vraag over een bepaald product. Snelle levering. Ben al jaren fan.

geweldig

snelle levering van mijn bestelling

Het is heel goed

Is prima

Heel goed dank jewel

Goede producten voor een fatsoenlijke prijs

De producten zijn goed. De prijzen zijn vergeleken met andere sites fatsoenlijk. Levering is snel en degelijk verpakt.

snelle levering en ook nog aan huis

snelle levering en ook nog aan huis

very good

Viata has always supplied me with products in the best price range and quality. Sera B3 and B5 are fantastic and I recommend them to any woman who wants to take better care of herself. I am always informed about news that will diversify my cosmetics. So I highly recommend it. Best regards, Renát.

Heel goed!

Bestellen is makkelijk en je hebt alles snel in huis!

een goede en snelle serviche

vandaag besteld morgen in huis .

Netjes afgehandeld.

Keurig op tijd en onbeschadigd afgeleverd.

The best

Snelle en accurate bezorging

Bezorging snel en accuraat

Is binnen 1 dag geleverd Product is ook altijd goed

Perfect assortiment perfecte levering

Prima assortiment, vooral femannose is top. Levering ook altijd goed, snel en compleeten je wordt goed op de hoogte gehouden

Altijd top service!

Bestelling zijn goed verpakt en alles is altijd op voorraad. Bedankt Viata!

Mijn ervaring met VIATA IS helemaal goed. Ik voel me zo goed en blij. Hartelijk bedankt

Centrumstraat 33

3660 Oudsbergen

089 81 27 21

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek