Alles perfect geleverd

Perfect ingepakt

Het is precies wat ik verwachte, zo goed ingepakt dat het kristal heel aan komt, de foto op internet geeft precies weer wat ik gekregen heb. Helemaal tevreden

snelle levering en goed ingepakt

M.n prachtige vlinder gekregen Was er super snel mooi in. Gepakt in een koker de vlinder betekend veel voor mij staat voor mij overleden mam.s en mooi groot toppie Hier voor had ik een kleine helaas heb ik die laten vallen ven blij met deze super grote vlinder Met vriendelijk Groet Greetje

Fantastisch.

Mijn ervaring met kristalonline is gewoon hartstikke goed. Ik bestel en het bestelde wordt heel snel thuisbezorgd. Alleen de de besteldienst is niet correct.

Uitstekende service!

Snelle levering die goed verzorgd is. Beeldjes in zeer goede staat zoals omschreven.

Zoals gewoonlijk weer super

Wij bestellen 1 a 2 keer per jaar hier een stuk voor moederdag en een wisselende gelegenheid. Slechts 1 keer wat problemen gehad wat een probleem was bij de post. Altijd super geholpen wanneer we vragen hadden en hele lieve mensen gesproken die enorm goed meedenken en met passende oplossingen komen. Wij zijn uiterst tevreden. En zullen ook uiterlijk volgend jaar weer terug keren voor een nieuwe bestelling.

Goed, snel, correct

Mijn bestelling is goed, snel en correct uitgevoerd

Super goed

Reeds meerdere malen tot volle tevredenheid bij Kristalonline besteld. Ruim assortiment en doorgaans goedkoper dan de reguliere winkels. Bestelling altijd keurig netjes verpakt en snel geleverd (binnen 1 tot 2 werkdagen).

Perfecte service

Hele goeie ervaring, besteld en ook snel thuis bezorgd, ze hadden er geen doosje bij en ben netjes gebeld of dat mocht, hele vriendelijke service en heel netjes behandeld! Top bedrijf!

Ssupper service.

Besteld. 2 dagen later reeds in bus. Supper geregeld.

zoals gewoonlijk weer een perfecte levering snel en keurig verpakt.

zie boven

Alles goed verpakt en een snelle verzending

Heel goed je ziet wat je krijgt

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf

Kon achteraf betalen, thuis bezorgd, goed geïnformeerd over verloop van het pakje.

uitstekend voor zowel bestellen als leveren

bestellen zeer eenvoudig alleen jammer dat er niet met creditcard betaald kan worden. bestelde stuk is prima beschermend ingepakt.

Alles goed geregeld.

Is alles goed gegaan.

Snelle levering , betalen achteraf Netjes verpakt Producten in goede staat

perfetta.

Come sempre tutto perfetto,mi piace moltissimo comperare da Kristalonline perchè è un venditore serio e onesto

Perfect.

Snelle en goede levering. In perfecte staat.

uitstekend

Snelle levering,en het was goed verpakt,

Geweldige webshop

Ik ben zeer tevreden over het product . Snelle levering.

Goede ervaring

Reeds een paar keer wat besteld en de items zijn altijd prima in orde, netjes verpakt en snel geleverd.

Ziet er prachtig uit. Zeer tevreden!

Snel en goed verpakt bezorgd. Helaas niet in de originele doos, maar het stuk is prachtig!!!

Geboorte engel

Geboorte engel April besteld, Snelle levering , goed verpakt . Alleen een minpunt : geboortesteen lijkt op de foto / site een andere kleur te hebben. Lijkt op een donkere kleur beetje blauw , alleen de geboortesteen is toch echt een heldere kleur. (Zelfde als het engeltje) dat vond ik wel jammer. Vermoedelijk komt het door de lichtinval op de foto..

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW