Breed assortiment

Ik heb al eerder bij Kristalonline.nl besteld. Men heeft een brede keus. Goederen worden keurig verpakt en bezorgd.

alles perfect

ik heb al voor 2000€ gekocht en altijd perfect verlopen en geleverd

Perfecte serves

Snelle levering nooit geen problemen

Leuke website om verzameling aan te vullen!

Als je nog op zoek bent naar stukken die niet meer worden gemaakt kan je ze hier misschien nog vinden tegen een aantrekkelijke prijs. Goede communicatie.

goede vriendelijke service .

goede xriendelijke service . Altijd berijd voor een oplossing bij een probleem .

geweldig

nog meer geweldig

Geweldig , snelle levering mooie artikelen.

Ik bestel al jaren bij deze online winkel, met heel veel plezier en mooie uitbreiding van mijn collectie. Alles met leuke prijzen. Een aanrader

Klassr

Zo fijn. Uitzoeken, ik heb geen vervoer. Afhankelijk van o.v. wordt opgestuurd. Super

Correcte en snelle levering

Ik heb 2 aparte bestellingen gedaan op 1 dag en samen kwam op een bedrag boven de 250€. Jullie hebben dit zelf rechtgezet en de verzendkosten van de 2 apart die ik al betaald had zelf teruggestort! Dank u wel om zo correct te zijn!

uitstekend

Snelle levering Correcte betaling De levering gaat snel en de swarovski kristal is goed verpakt en de prijzen zijn ook interressant,toch zeker als u verzamelaar bent. Ik ben zeer tevreden,je krijgt ook een email toegestuurd waar ge dan nog extra voordelen kan uit halen.

Tevreden.

Heel tevreden. Was heel blij met de snelle levering, Factuur en de degelijke verpakking.

Prachtige beeldje, mooi verpakking met certificaat bedankt. Ik ben

Ik kan jedereen aanrader. Wat en goede kwaliteit.

Perfekt

Finde immer wieder Figuren, die ich gerne haben möchte. Zwar ist der Versand nach Österreich doch höher, aber dafür sind die Figuren weit aus günstiger. Sehr gut verpackt. Ein kleines Manko habe ich doch, da einige Figuren nur Abholung sind. Schade, aber da dürfte das Risko zu hoch sein, dass sie brechen können. Trotzdem 5 Sterne, bin sehr zufrieden

GREAT ;)

Transaction TOP

Tevreden en goede service

Zeer tevreden, goed geleverd, is goed verpakt, content

Prijs kwaliteit is perfect. Zeer snelle levering.

alles positief

Goede verpakking, snelle verzending

Heel uitgebreide collectie

Shop heel graag bij Kristalonline. Betrouwbaar, alle decoraties worden heel goed verpakt verzonden, snelle afwikkeling en levering. Ben er heel tevreden mee en doe voor nu en in de toekomst graag zaken met hun.

Kopen bij Kristalonline is altijd goed

Bij Kristalonline heb je redelijk veel keuze. De aankoop wordt goed ingepakt en wordt snel geleverd.

zeer te reden

Heb vaker wat besteld. Altijd goed verpakt . IN IN GODE STAAT ,MOGEN ONTVANGEN . sNLEE VERZENDING

Pakket netjes verpakt ontvangen. Top service !

Betrouwbaar

Duidelijke site. En goede levering. Netjes verpakt.

Geweldig.

Top levering.

Steeds topkwaliteit en zeer goede dienstverlening. Echt een aanrader.

zeer vlotte service

prima ervaring