Uitstekend!!

Altijd snelle afhandeling en zeer snelle levering via koerier. Prima, en dit reeds jarenlang dat ik deze service mag ervaren.

Heel goede service!

Ik bestelde vanuit België en kreeg de betaling niet in orde. Contact opgenomen en zo hebben ze gezorgd voor een overschrijving en een paar dagen later was mijn bestelling geleverd. Super!

Prima mensen

Eerlijke en goede verkopers

Goede prijs en levering

Via prijsvergelijking bij Kristalonline terecht gekomen. Inclusief verzendkosten nog steeds goedkoper dan anderen. De levering was snel en goed verpakt, wat natuurlijk heel belangrijk is bij kwetsbaar kristal.

Ze hadden een mailtje gestuurd dat de Chihuahua er weer was,was al jaren naar op zoek, gelijk besteld en ik ben er erg blij mee want ik heb zo'n hondje. Dank jullie wel.

Zeer fijne service, en ruime keuze

We kopen al een paar jaar hier ons kristal om de verzameling compleet te maken. Zeer goede en fijne service en een zeer ruime keus. Kortom gewoon een aanrader voor mensen die niet de hoofdprijs willen betalen voor Swarovski kristal

Snelle verzending, alles secuur ingepakt

Top.

Heel goed verpakt, snel bezorgd en hele leuke uiltjes. Ben er blij mee.

Wat ik heb besteld is keurig op tijd geleverd

De bestelling was snel bezorgd.

mijn objecten werden zeer goed verpakt en snel afgeleverd. ook tegen scherpe prijs

snelle levering en degelijk zoals altijd.

makkelijk zoeken uit de catalogus, goede prijs / kwaliteit verhouding

Goed en snel afgehandeld en snel bezorgd

Ze blijven mij verbazen

Nogmaals mijn dank voor het goede nieuws. Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar vind jullie gebaar naar mij TOPPIE. Graag weer tot gauw, groetjes Lena

Prima.

Zeer snel en prima ingepakt. Houden zo.

goede service

goed ontvangen goede service

Toppie

Meerdere keren wat besteld altijd keurig en netjes te woord gestaan bestelling snel binnen dus ben een tevreden klant

Prima service lieve mensen

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan En de service zijn prima wordt altijd op tijd bezorgd en hoe het verpakt wordt prima gewoon ben heel blij met jullie

geweldig

wat ben ik blij dat ik kristalonline heb gevonden . ik was jaren geleden eigenlijk gestopt met het verzamelen maar nu krap ik me achter mijn oren .wat een geweldige service bied kristalonline ik ben nog lang niet klaar om te stoppen nogmaals mijn dank

heel goed

prachtige beeldjes ben er heel blij mee

Mijn moeder had ooit zo'n Swarovski paddenstoeltjes setje maar deze was helaas zwaar beschadigd na een valpartij en lijmen was ook erg lastig. Ik was dan ook zeer verheugd toen ik dezelfde set hier zag staan in originele doos met certificaat voor een hele nette prijs; en mijn moeder is nu erg blij met haar nieuwe (en onbeschadigde) paddenstoeltjes.

Zeer snel geleverd,pakket was heel goed verpakt,beeldje in perfecte staat.

Prachtig

Ik was heel tevreden, snelle levering en heel mooi en veilig verpakt. Het artikel op zich was heel mooi en fijntjes .

Al meerdere malen wat besteld altijd keurig op tijd en netjes geleverd. Bij jullie heb ik items kunnen kopen die niet meer bij swarovski te verkrijgen zijn

Più che soddisfatta

Prodotti come sempre eccellenti,spedizione veloci, cordialità,nel comunicare in sintesi ,contentissima

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW