Snel gedaan en goed verpakt

Al jaren een webshop met goede service

Al jaren klant, nog steeds goede producten en service dus ik raad ieder aan bij kristalonline.

Aanrader

Alles perfect en met zorg verpakt en snel verzonden! Ik kom zeker terug

Prima meedenken en snelle levering

Zijn altijd bereid mee te denken in wat je zoekt. Hebben ze het nu niet dan informeren ze je als het weer op voorraad is. Ook prijs is prima!

Geweldig.

Netjes en heel goed ingepakt. Erg tevreden zoals altijd. Top bedrijf.

Vlotte levering, zorgvuldig verpakt.

Wederom, prima

Het is niet de eerste keer dat ik iets bij Kristalonline besteld heb. Ook nu is de order keurig verwerkt en kwam het bestelde goed verpakt en dus heel aan. De optie voor een melding wanneer een artikel dat niet op voorraad is, is een prima service.

Ik had een viool besteld van Swarovski en deze zijn eigenlijk al heel goed in een beschermende doosje ingepakt, maar de bestelling kwam nog eens in een extra doos met bescherming. De keuze op de site is erg ruim en de levering is ook snel.

Wij kwamen binnen zonder afspraak op goed geluk want zij zijn open op afspraak. Toch heeft het personeel ons vriendelijk en met veel geduld en uitleg ons geholpen. Dank u wel Kristal online.

Bestelling en verzending verloopt steeds heel vlot, ook zorgvuldig verpakt. Als swarovski liefhebber de juiste plaats om een bestelling te doen

Geweldig.

Product in perfecte staat en snelle verzending. Heel goed verpakt.

Einfach nur perfekt!!

Tolle Auswahl, schnelle Hilfe bei Fragen, sehr schneller Versand und sehr gut verpackt.. Besser geht es nicht!! Note 1 mit Stern..

mooie producten goed verpakt

Keurig

Overzichtelijke website. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering.

Leuke aanbiedingen in de sale

Laatst in de sale een aantal aan mijn collectie ontbrekende items gescoord tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zoals altijd perfecte kwaliteit, zorgvuldige verpakking en snelle verzending. Top!

Fantastisch!

Al jaren klant bij Kristalonline, onlangs via de website een bestelling geplaatst, snel thuisbezorgd en ondanks dat ik beeldjes gekocht had zonder originele verpakking, zaten ze ontzettend goed ingepakt en leken ze wel hagelnieuw. Zoals altijd ontzettend tevreden over Kristalonline, altijd ontzettend behulpzaam en klantvriendelijk. Een echte zaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat.

prima service

steeds van hun woord , niet in voorraad sturen u een bericht als het aanwezig is en dat gebeurd ook.

Zeer goede service en snelle levering!!

Makkelijk bestellen, snel verzonden, goed verpakt en redelijk geprijst. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik erg tevreden ben.

vriendelijk en goed geholpen

vriendelijk nemen de tijd voor je en verteld veel over swarvoski

Leuke prijzen voor elke verzamelaar.

snelle afhandeling en levering

goede en snelle service , korekte afhandeling en bezorging

Niets op aan te merken

Vriendelijke en eerlijke verkoop

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire