Snelle zorgvuldige levering,zeer goed verpakt.

Prachtige stukken, snel geleverd

Na mijn bestelling heb ik deze snel ontvangen. Prachtige stukken, helemaal gaaf en voor een mooie prijs, in een woord super!

Mijn bestellingen in prima staat geleverd en heel snelle service.

Fijn service!

Helaas was het artikel wat ik besteld niet meer op voorraad. Er werd gelijk telefonisch contact gezocht om dit te vertellen en gevraagd of ik wilde wachten op het artikel of wilde annuleren. Na mijn besluit on erop te wachten heb ik gelijk een telefoontje gekregen toen ze het artikel binnen hadden en dat het verstuurd is. Erg fijn hoe het gecommuniceerd werd en zeer tevreden over de service!

zoals altijd, prima

Duidelijke foto's en prima service.

prima geholpen en een super mooi cadaeu gehad erg bedankt

super geholpen

Een vlotte behandeling van mijn bestelling

Mijn ervaring is positief in alle opzichten

Super!!

Snelle levering, mooi verpakt. Top service!

Snelle levering.

Heel goede ervaring mee. Netjes verpakt. Geen beschadiging. Alleen maar lof.

Kaufe gerne wieder

War mit der Lieferung sehr zufrieden. Kaufe sicher wieder ein. Liebe Grüße aus Wien

perfect

Keurig op de gewenste dag geleverd, altijd. Ook altijd zeer goed verpakt.

Alles OK

SUPER

Ik ben er superblij mee, snel en correct ook goed verpakt. Kortom gewoon Super! dank je wel!

Snelle levering. Goed verpakt.

Top geregeld

Snelle levering, uitstekende verpakking

Snel en tot in de puntjes geregeld

Zeer breekbare aankoop die zorgvuldig was ingepakt en gestickerd, met zelfs nog een kleine SCS-attentie erbij! En dat alles voor een prima prijs.

Het bestelde voldeed aan de verwachtingen en kwam snel en goed aan

Geweldig’

Snelle levering, goed contact te krijgen, bestelde product was prachtig en boven verwachting. Heel blij mee!

Heel goede ervaringen

Mijn dochter en ik bestellen regelmatig hier. Altijd snel en netjes ontvangen.

perfetta

Mi piace acquistare da Kristalonline perchè è un venditore molto serio e anche perchè si possono fare dei buoni acquisti!

perfect

Zoals steeds verzorgde service, snelle levering en artikelen in absoute nieuwstaat. Dankjewel!

Zending was perfect! Roos was voor iemand een cadeautje en vaasje met vergeetmenietjes cadeautje voor mezelf. (Wil nu toch even vragen: men zou toch als klant een klein cadeautje uwerzijds ontvangen, of heb ik het verkeerd begrepen? Helaas zat dat er niet bij).

Binnen 2 dagen bezorgt

Het is helemaal top, mn Swarovski Ottertjes waren binnen 2 dagen bezorgd. De site werd me eerder aangeraden door een oud collega die ook regelmatig besteld hier. Enige onhandige is dat de pakketdienst geen optie geeft voor het kiezen van een andere besteldag, maar dat ligt niet bij kristalonline.

Uitgebreid assortiment Swarovski. Heel blij dat ik Swarovski wat uit het assortiment is toch bij Kristalonline nog heb kunnen bestellen. Heel goed verpakt en snel in huis. Leuk de persoonlijke note op de factuur.

Zeer snelle en goede service en aantrekkelijke prijzen.

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire