Het item rendier had zijn pootje gebroken en kon niet meer besteld worden of gemaakt. Na enige tijd zoeken kwam ik jullie site tegen. Het rendier was niet voorradig maar het zou vast nog wel komen . Of ik het wilde reserveren. Na ongeveer 1,5 maand kreeg ik een mail dat het weer leverbaar was en of ik nog belangstelling had. Ik heb hier ja op gezegd en Na 2 weken kwam het pakketje thuis. Ik ben er heel blij mee.

Perfecte afhandeling

Item zoals beschreven, heel goed verpakt, snelle levering.

Goed verpakt en snel geleverd

Weer mocht ik een Swarovski ontvangen: in perfecte staat en supersnel geleverd!

Aan te raden webshop

Pakjes snel en perfect/veilig verpakt.

vlot en zonder fouten

Het verjaardagscadeau was snel besteld en snel geleverd. Zonder fouten ook. Prettig en betrouwbaar dus

Alles is super goed verlopen. Het was de 2de kaar dat ik iets besteld heb, maar ik kom zeker terug in de (nabije) toekomst. Artikel was zeer degelijk verpakt in een mooie doos, heel veilig en dan steekt die doos nog eens in een doos extra met daarin rollen van opgeblazen plastic. Kortom, alles was zeer goed en veilig verpakt.

Mijn ervaring met kristalonline is uitstekend. Site is heel duidelijk de prijzen zijn top. En ik ben super blij dat ik het kristal van mijn moeder kan aanvullen met de stukken die ze misten.

Mooi swarovski kristal,goede prijzen en een fantastische sevice. Ik ben onwijs blij met kristalonline en ik geef ze een 10(000).

Snelle levering na de bestelling en bezorging

Na de bestelling werd de levering snel verstuurd, Het pakketje met breekbare inhoud was zorgvulig verpakt en GLS gaf bijtijds een afleveringsdatum en bezorgtijd aan, klein minpuntje was dat de GLS 2 uur later kwam dan de opgegeven richttijd.

Goede service!

Uitstekend!

Mooie, overzichtelijke site. Snelle verzending. Goed verpakt.

top ervaring

snelle en degelijk verpakt zeker geen klachten 100% top!

Geen klagen :-)

Al verschillende malen wat gekocht bij Kristalonline.nl. Via de website weet je wat je koopt. De bestelling wordt keurig afgehandeld en de bestelling gied verpakt bezorgd.

goede communicatie

alles liep zeer vlot

Alles was prima in orde!!!!

Ben heel tevreden

zeer goed

bestelling zoals altijd correct binnen 1 dag geleverd, zeer vriendelijk en goede prijzen en overeenkomsten

Correcte en snelle levering

Prachtige kristal, snel geleverd en keurig verpakt

T'ja, wat meer kan er gezegd worden dan dat ik héél tevreden ben ;)

snelle levering, goed verzorgd

Inmiddels vaste klant bij kristalonline. Levering is snel en de stukken zijn prima en veilig verpakt.

Top heel tevreden elke keer opnieuw

Alles verloopt zeer volt. Bestelling steeds mooi en goed verpakt Snelle service Zeer tevreden

Supersnelle levering.

Zeer snel en zorgvuldig ter plaatse gekomen.

goeie firma

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire