Snelle en goede service

Nvt

Snel binnen en ik had er 1stuk volgende dag omgeruild geen probleem

snel, goed en concurrerend!

Dik tevreden!

Snelle levering fijne producten zoals beschreven

Snelle levering fijne producten zoals beschreven. Heel tevreden tot nu toe.

Snel,goed verpakt.goede prijzen.

Snel,goed verpakt,en goede prijzen.groot aanbod.kom zeker terug in deze shop

Prima service en website met snelle levering

Prima service en website met snelle levering

Goed beschermd verpakt geleverd

Goede service en snelle levering!

Item zat in een Swarovski doosje en deze was keurig verpakt in een doos met 'luchtkussens' zakjes. Levering was op tijd. Mijn ervaring is top! Ik zal hier in de toekomst zeker nog vaker bestellen

Zorgvuldig verpakt, uitstekende service!

Supergoede verpakking, uitstekende service, ik ben erg tevreden!

Bestelling werd snel verzonden en zeer degelijk en veilig verpakt, zodat het heel bij mij thuis aankwam.

Al jaren klant

Betrouwbaar vriendelijk correcte prijs enz . Niets anders dan lof !!

prima service

Korte levertijd en op tijd geleverd. Prima

Snelle levering en keurig verpakt

Zie hier boven.

Keurig

Erg goed. Keurig gedaan

Nette prijzen, snel geleverd en secuur verpakt!

Ruime keuze, website netjes en fijn om de mogelijkheid te krijgen om op de hoogte gesteld te worden indien een item op dat moment niet voorradig is en later wel. Items worden snel verzonden en secuur ingepakt.

Vlugge verwerking en goede levering

Hele goede ervaring wordt altijd netjes geleverd

Goede serves altijd netjes en goed verpakt gewoon prima

Geweldige service

Komen hier al een tijdje, en ze geven een zeer goede service. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader

Een snelle en goede service vanaf bestelling tot en met de levering.

De site is duidelijk en overzichtelijk, makkelijk te doen De bestelling was er eerder dan ik had gedacht. Het was veilig verpakt. Ik ben heel tevreden. Ik hoop ook nog het blauwe hart uit 1997 te kunnen bemachtigen ik heb me aangemeld om een mailtje te ontvangen als deze er is. Ik heb mijn 1e 3 jaar gekregen van mijn ouders in 1997 en heb het steeds verlengd. Ik heb een rood hart en wil graag de blauwe uit het jaar dat ik lid werd van Swarovski Ik zou zeggen ga zo door met alles. Een dik duim voor jullie.

Betrouwbaar

Snelle levering, alles netjes in orde zoals beschreven.

zeer goed

Steeds correct met bestellingen en verzendingen,altyd tydig geleverd

Top, alles goed!

alles rondom mijn bestelling ging perfect behalve de bezorging,

Het pakketje werd op de afgesproken datum bezorgt door de bezorger, helaas wonen wij op 2 hoog. De meeste bezorgers kunnen niet zo lang wachten tot wij beneden zijn daarom staat naast onze voordeur een container waar door de bezorger een pakje ingelegd kan worden, Toen ik het pakje uit de container pakte sloeg de schrik me om het hart, want, het pakje zag er uit alsof het onder een vrachtwagen had gelegen. Snel de restanten voorzichtig verder van verpakking verwijderd, maar gelukkig de Teckel was heel. Ik heb zoals ik al telefonisch heb gemeld aan meneer ? dat er foto's van het geheel zijn gemaakt. Helaas zijn de beelden al 3 keer nadat ze naar u zijn gemaild onverrichte zaken teruggekomen.

Goed en betrouwbaar

De bestelling was zoals verwacht. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Ik ben zeer tevreden. Als ik weer wat wil aanschaffen is dat zeker weer bij Kristalonline.

Meestal zijn ze goedkoper dan de gereguleerde handel. We bestellen regelmatig op deze site. Zal het van harte aanbevelen.

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire