ALLES ERSTKLASSIG!

Von den angebotenen Artikeln über Kommunikation, Preis, Versand/Verpackung wirklich absolut TOP!!! Da macht einkaufen richtig Spaß! Eine klare Empfehlung!!

Mooie producten, persoonlijk contact en snelle service!

Mooie prijzen en je word vriendelijk geholpen

Al een paar keer iets opgehaald, wordt vriendelijk te woord gestaan en het als je iets koopt ook zonder doos wordt goed ingepakt voor de terug reis.

Absolut empfehlenswert und verlässlich.

Fragen zum Artikel per Mail wurden umgehend beantwortet. Der Versand war schnell und die Ware vorzüglich verpackt. Im Shop ist eine sehr große Auswahl auch an nur noch schwer erhältlichen Artikeln.

Prima geregeld, snel geregeld in een woord super

Perfecte service.

Zoals al meerdere keren is de service weer zeer goed , mooi item gekocht en naar tevredenheid .

Snel geleverd. Goed verpakt. Twee leuke beeldjes voor een mooi prijsje

Verrast....snel ...heel goed verpakt

Súper leuke Toekan!!!

Ik vind dit Toekan kristal beeldje hélemaal geweldig!

Goede ervaring! S elle reactie, goede prijs en s elee verzending!

Nette prijs gegeven voor enkele artikelen, ik ga hier zeker weer bestellen!

Prachtig kristal zonder beschadiging,ook als je het zonder doos besteld wordt het keurig en veilig verpakt. Ik wil zelf gewoon mooi swarovski kristal en certificaat heb ik niet nodig omdat ik het niet verkoopt. Natuurlijk is dit ook mogelijk en de orginele doos. En de prijs is lager dan elders. Ik bestel al geruime tijd via kristal online en ik vind het in een woord Fantastisch en zeker aan te bevelen.

prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit, zeer snelle levering , top

Snelle service en snelle levering

Product zeer goed verpakt, bestelling snel afgehandel, snel opgestuurd en snel ontvangen. Fantastisch

Als vanouds weer TOP.

Zoals altijd goede service en vriendelijke ontvangst. Blij dat ik klant mag z8jn.'.

Uiterst tevreden en zeker aan te bevelen

Reeds meerdere malen naar volle tevredenheid bij Kristalonline besteld. Zeer uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke website, veilige betaling, snelle verzending en alles keurig netjes verpakt. Tot de volgende bestelling.

Super goed geïnformeerd en geholpen.

Daicy heeft er zeer veel verstand van. Wat wij besteld hadden stond netjes uitgestald. Wij zijn goed geholpen. En zij heeft alles zeer zorgvuldig ingepakt. Wij gingen met meer naar huis dan wat wij besteld hadden.

Bijna alles zoals beloofd

Bijna alles netjes zoals beloofd. Alleen het bezorgen ging niet helemaal zo als bedoeld. Chauffeur belt niet aan. Geeft verkeerde pakje aan de buren. En bij nader inzien toch maar voor een ander pakje laten tekenen.

Snelle verzending, postnl slechte levering

Bestelling makkelijk online gedaan en keurig bevestigd. Helaas is Postnl waardeloos. Ondanks dat je thuis bent gewoon niet aanbellen, maar direct naar een afhaalpunt brengen.

Mooie duidelijke website en uitstekende, snelle service

uitstekend

uitstekend tot en met ok het kan niet beter

Bestel al regelmatig bij kristalonline, goede service en wordt heel goed verpakt. Komt in het buitenland altijd heel aan.

Uiterst tevreden

Goede website, En snelle levering, Product ook stevig in gepakt. Helemaal top

Gebeld om te informeren naar levertijd. Dit was die dag nog niet zeker. Is blijkbaar klein bedrijf waar je nog contact kan hebben als dat nodig is en dat er dan persoonlijke aandacht aan wordt besteed. Ben erg goed geholpen.

Uitstekend kwaliteit service

Alles is vlot verlopen en op tijd geleverd.

Uitstekende staat en snelle verzending

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst en telkens heb ik de beeldjes in uitstekende staat ontvangen. Alles wordt goed en snel verzonden. Ook de prijs is goed in vergelijking met andere sites. Ik ben zeer tevreden.

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire