Heel goed en dnelle bestelling

Snelle correcte levering

Bestelling snel en in uitstekende staat geleverd

Goed en betrouwbaar

Snelle levering. Goed verpakt.

Mooi kristal, helemaal gaaf, goed verpakt en snel geleverd.

Mooie aanbiedingen. Heel goed geholpen door vriendelijke mensen en zorgvuldig verpakt voor de verzending.

Prima.

Altijd fijn dat je een seintje kan krijgen als een product op voorraad is en levering is heel snel of bv. op een zaterdag als je dat graag wil. Nooit problemen gehad!

Very lovely items for good price. Excellent service and fast shipment

Top bedrijf

Vandaag voor 15 uur besteld en morgen in huis. Kan natuurlijk niet zo lang wachten tot de spulletjes binnen zijn.

Transaction parfaite

Très bonne communication Envoi rapide Article magnifique Tout est parfait

Bestelling in prima staat ontvangen doordat het keurig netjes en veilig in doos zit verpakt!

Mijn allereerste ervaring om bij jullie een bestelling te plaatsen benoem ik als uitstekend!!!

Ben heel blij met mijn kristal en toen hij er was had ik hem in een week tijd in huis Fantastisch hoor dank jullie wel

Wordt snel geleverd en is goed verpakt.

Geweldige webshop met mooi kristal

Al jaren klant bij kristalonline en zeer tevreden hoe de eigenaars met hun klanten omgaan. Snel verzonden en goed ingepakt.

Pico Bello B.V.

Je wordt beleefd en super geholpen en het kristal wordt behandeld alsof het porselein is. TOP

Betaalbaar, uitstekende service, snelle nette levering! In 1 woord TOP! Bedankt!

Leveringen goed, altijd op tijd. Heel goed verpakt. Vriendelijke service.

Super goede collectie snel verzonden

Ik heb een hele fijne ervaring met jullie. De prijzen zijn aantrekkelijk en het aanbod is ruim. De verzending was daarbij ook nog snel en goed ingepakt, dus helemaal top !!

Zorgvuldig

Het pakket wordt zorgvuldig geleverd

Hartstikke mooi beeldje voor weinig geld

Vergeleken met de originele Swarovski site, betaal je hier aanmerkelijk minder. Goed verzorgd, snel verstuurd ook!

Perfecte afhandeling

Zoals iedere keer weer een perfect product en afhandeling van mijn bestelling , zeer leuk en mooi item .

Snel en fijne website

Ik had me gewoon ingeschreven voor een Swarovski kristal en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze hem ooit weer zouden hebben. Tot dat ik een email kreeg dat hij er weer was. Gelijk besteld en voor ik het wist hadden ze het opgestuurd. Erg fijne website.

Heel erg blij mee

Snelle levering en heel aangekomen dankjewel

Supergoed

Alles netjes verpakt en supersnel ontvangen

perfect

Snelle levering .Zeer goed verpakt !

perfect beter kan niet

ik ben zeer te vrede van alles wat we tot nu al besteld hebben en we gaan zeker nog bestellen een klein min puntje is de verzendingskosten beetje duur na alles wat ik al besteld heb vriendelijke groeten Moerman Eddy

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire